Äter jag för mkt????
Okeej, Mjaa ja äter väldigt mkt nötter - spec solrosfrön, cashew och pistage.. Tror du det ger tillräckligt med fett??
Okeej, Mjaa ja äter väldigt mkt nötter - spec solrosfrön, cashew och pistage.. Tror du det ger tillräckligt med fett??
Ja bytte namn nu, fr murraystjej till eviseen =P
Aaa får nog dra ner lite på det. Det är så lätt att intala sig att det är bra och därför kan man äta lite mer av det! Nötter är ju så gott också. Förut var (ochär fortfarande men ja äter det inte) naturgodis lasten! Men allt med yougurtöverdrag och choklad är no-no's!
Ja har faktiskt blivit "rädd" för att äta bröd.. tar jag en skiva så blir det lätt 4! Därför försöker ja undvika bröd.. Vad mer kan man äta till frukost? Ägg? I ngra mer former än bara kokt?
Mmm de e nog en ide värd att pröva :) Jag går ju i skolan hela dagarna.. Men samtidigt är jag ändå hungrigast vid middagstid.
frukost vid 7-9 (går i skolan, så schemat bestämmer), lunch ngn gång vid 11-12-13, och middag vid 18.30... hmm..
Men ägg ska jag nog börja äta lite mer!
Haha sant! Jaa.. sen har ja märkt att om man ställer dygnet bra - går o lägger sig tidigt o vaknar tidigt - fungerar ajg mycket bättre. Jag småäter inte lika mkt, och jag mrå mycket bättre (känner inget behov av att ÄTA hela tiden)..! Hm.. Detta har ja kommit på nu när jag gått och lagt mig för sent några dagar...
Och hjälp! Jag ska ut ikväll! Kommer bli masssa alkohol.. Va är egentligen bäst? Starksprit har ju mest kalorier har ja hört... Är vitt vin bättre?
Haha de skulle ja nog inte våga beställa! Serverar de vin-drinkar på krogen? :P
Haha.. Hoppas de har sprite i light-form :) Nemen ja ska nog ta och försöka köra varannan vatten! Men de känns ju lite wierd, känner du många som faktiskt gör det? De enda stället ja hört de på är "festmetoden".. o ja beställde de en gång när ja va ute. "Ok, de blir tre kronor svarade bartendern" men när ja langa fram mitt kort skrattade han bara och gjorde en gest att han bjöd på dem..
Hallå.. ta betalt för kranvatten när de drar in storkovan på spriten.. =P
Ja ja brukar cyka på träningsmaskinerna på gymmet 2-3 ggr i veckan och köra maskiner 1 gång i veckan. Men ja ska nog börja gå ut och gå de mornar solen skiner. Jag har en jobbig period och mår dåligt när ja går ut o går. För, guud, va hjärnan går på helvarv när man är ute igår. Man hinner tänka på mycket i 45 min....