• FamiljenLind

Winsor Pilates - behöver hjälp?!

Jag har tappat bort mitt 12-stegsprogram "The Winsor Dozen".
    Den som man kan köra om man inte har tillgång till TV.
    Har ju kvar DVD-skivorna så jag vill inte gärna beställa ett helt nytt paket från TV-shop...

Om jag ber riktigt snällt - Finns det någon som kan/vill hjälpa mig?

• Svar på tråden Winsor Pilates - behöver hjälp?!
  • 17/6 -06

vad vill du ha hjälp med?
    veta vilka övningar det är?

• FamiljenLind

Kanske en liten kopia el nåt

• 17/6 -06

jag är student och har inte tillgång till kopiator som på jobbet....kan du inte prata med Tv-shop om de kan skicka dig en kopia? annars kanske du kan gå in på winsor pilates hemsida och koll aom du kan ladda ner den...

• FamiljenLind

TV-shop vill inte skicka ngn kopia och på WP hemsidan finns det inget att ladda ner
    Attans!

• narymle

Gör som jag: Skriv ner programmet med alla ovningar fran DVD:n. Om du har gjort dem många gånger så kommer du nog ihåg hur de ska göras.

• FinallyMrs

På tvshop kan du ta hem manualen...
    men den är tyvärr på tyska..

• FamiljenLind

Verkar inte bättre än att ladda hem den tyska och ta fram det dammiga lexikonet
    Tur att man kan rörelserna ändå...så att man inte behöver texten så vääääldigt mycket

Tack för hjälpen...

• Drutten

Jag har "The Winsor Dozen" och kan kopiera den till dig och skicka eller bara skriva av den engelska texten för varje övning och maila om du vill det.

• FamiljenLind

Drutten
    Va gulligt!!!
    Jag vill jättegärna ha kopior. Du kan väl maila mig så vi kan ta detaljerna - tror inte man får göra sånt här inne
    lind.jennie@comhem.se

• kissekatt

Hej!
    Nu blev jag lite nyfiken, hur tycker ni att det funkar m programmet? Är det bra? Effektivt? Har ju sett reklamen och är lite sugen på att köpa men vet inte om det är värt att köpa...

Svar på tråden Winsor Pilates - behöver hjälp?!