Nutrilett kur
Hej allihopa! Jag är ny här och vet inte riktigt ur det här fungerar. Jag och min pojvän har lite smått börjat prata om bröllop 2008 ( när jag har avklarat mina studier).Eventuellt tror jag att det kan bli fråga om förlovnng till sommaren. Sedan jag träffade min kära pojkvän för över tre år sedan har jag lyckats gå upp 20 kilo. Jag vägde 57 när vi träffades och är 165 lång. Jag väger således 77 nu. I dag inhandlade jag 30 påsar nutrilett dels jordgubbsshaken och dels sparrissoppan. Nu har jag bestämmt att detta skall bli inkörningsspurten till en mer lång vaig viktnedgång och ett lite mera sunt förhållningsätt till träning och mat samt min egen kropp.Målet är at jag skall ha gått ner hälften dvs 10 kilo till mitten av sommaren någonstans. Jag skule tycka det var kanon om någon annan också håller på med nutrlett eller liknande kur så man kan peppa vaandra och utbyta tankar ch ideer. Efter flera tidigare försök som bara slutat i en viktuppgg vet jag att man kanske hade behövt någon vid sin sida.