Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Jag vill åka limo men min m2b vægrar...
Så om ni har førslag på några andra transporter?? please help
Lemice: Jag har bokat tid hos min vanliga frisörska i Limhamn. Glad att hon ställer upp den dagen.
Festen ska vi ha på Öresundsgården!
Vi ha ju inte heller transport..
Vi ska smaka tårta hos Shelley på lördag.
Vilken make-up artist har du bokat?
JAg skulle också behöva förslag på transporter, finns det annat än limo, veteranbil och häst och vagn?
Lemice: Ultimate cake verkar ha superfina tårtor. Vi kommer att betala 25kr/bit så det blir inte jättebilligt heller. Och ännu vet jag inte vad de har att välja på men funderar på att skicka en av mina kusiner dit för att välja. Jag har bokat tårtställningen och tårta utan innehåll
Vi hade typ Ica Maxi och ett bageri att välja på om vi inte vill beställa den på det mest kända (numera ökända) bageriet i stan. Som tur var fick jag många varningar här på BT. Min mamma blev ledsen när hon hörde det för när hon var ung gjorde hon tårtorna på det bageriet. Men det verkar ha förändrats med tiden.
Øresundgården?? bilder??
Shelleys tårtor, godast!!! yummi men det kostar hehe... vi betalar næstan 10.000 før vår tårta... men det ær vært de!!
Make up artist har jag bpkat en tjej jag fixat mitt smink hos många gånger...
Hon heter Teddy och har jobbat som makeup artist i næstan 20 år (om jag minns rætt) hon ær superduktig!! Hon jobbade æven som butikschef før Face i Malmø...
Før tillfællet jobbar hon tyværr inte med smink då hon ær butikschef før ABCD, tror jag det heter... men efter att jag jagat ner henne så tyckte hon absolut att hon kunde stælla upp vilket jag kommer vara evigt tacksam før...:D:D:D
Bilder på din brudklænning??
Lemice: Är på praktiken så jag kan inte ta fram bilder till dig nu. Kan visa ikväll.
Ingen som ska bli sminkad här???
10,000 var mycket för tårtan, då är vår nästan gratis.
Lemice: Har ni många gäster eller är bara tårtan superdyr, eller kanske både och?
Som tur är tycker jag om nästan alla tårtor, eller det kanske inte är så tur egentligen. Hmmm
Sugen på att se bilder.... Lokaler, klænningar.. allt :D
Puh76 - jo, jag ska bli sminkad på Vild & vacker. Jag kan berätta mer efter provsminkningen, men den är inte förrän den 18 maj...
Lemice - här är min sida om du inte har sett den :D
groups.msn.com/Devinie/shoebox.msnw
Svemerikanskt bröllop
Vi blir 200 pers som delar på en gigantisk 7 våningstårta!! :D:D:D Yummi
Jag tror jag tar ne hel våning till mig sjælv:D
Tårta tårta tårta mmm gott