• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Hej tjejer! Hur går det med planerandet? Eller planerande och planerande, det är mycket detaljer just nu känns det som. Jag har precis bokat tårta, och igår florist. Det är mycket bröllop just nu, på gott och ont :)

• ~emma~

Julibrud - 06 - då har vi samma osa-dag, och samma brudvals :D Bordsplaceringen har jag inte vågat ta tag i än. Några mardrömmar var det längesedan jag drömde, men det lär bli mer framöver! Usch, det lät hemskt med frissan :)

• ~emma~

*Smurfen* - ojoj, vilket bra pris! Jag som tyckte att vi betalar lite, ca 15 kronor per bit. Det blev min släktings tårtor *mums* :) Har du bokat bröllopssviten än?

• ~emma~

*Smurfen* - Haha, ja det är nog sant :D

• ~emma~

Jag satte också för tidigt osa. Fast nu är jag ändå ganska glad för det eftersom jag tror att bordsplaceringen kommer att bli lite jobbig att göra. Men jag hade nog velat ha osa två veckor senare egentligen...

• ~emma~

*Smurfen* - tråkigt... det är ju lite skillnad på Skåne och Serbien om man säger så... :)

• ~emma~

*Smurfen* - dina kompisar måste vara ogifta... annars försöker man väl inte kräva brudens uppmärksamhet så tätt inpå bröllopet, när man har massor att göra? Men de kanske bara tog en chansning för att de vill ha dig med till Stockholm? Men jag håller med dig, ibland känns allt jobbigt med bröllopet!

• ~emma~

Nej det är klart att man ska vara utvilad på sin bröllopsdag!!

• ~emma~

Ja när blir det fika ikväll?

• ~emma~

Skulle vi kunna säga kl 19 eller är det för sent? Vem kommer?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3