• zica

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Hej alla!
    Jag planerar mitt bröllp för 2008 också, trodde jag var ensam om att planera så tidigt.
    Vet dock inte hur jag ska gifta mig, all släkt är i serbien men eftersom det är lättare att planera i sverige vill jag gifta mig här men det finns inte en chans att dom alla får visum, så vad gör man. Det blir antagligen där nere, då måste man ju bara få med sig alla vännerna. Om ni blev ombedda att åka på ett bröllop utomlands skulle ni tacka ja? Allt som allt kan vi ordna en resa så det kostar 4000 kr per person med 1 vecka på hotell och åka buss ner.

• zica

Tack så mycket MrsNyberg2B!!

Ja jag märker att ni verkar nästan som om ni känner varandra =) Det kanske ni gör?

Du,jag har faktiskt inte tänkt på det. Det kanske skulle va kul ju=)
    Ska tala med gubben sen om det. Vi får se, vi åker mycket med han som äger bussbolaget så man kanske kan pressa priset liiiite till =)

Hur långt har ni kommit med alla planer då?

• zica

tack Lanzara! =)
    Jo jag tycker det också vi har pratat med 2 par och dom sa att bara det finns strand och lite att se så var de absolut med!
    Och det förstår jag ju att de vill ha lite sol och bad och som tur finns det mycket av det där nere =)

Jag tänkte om man börjar förvana lite till hösten/vintern, då har de ett och ett halv år på sig att spara och planera..

• zica

merci Mysan98 =)

Jo självklart tänkte vi bara bjuda de närmaste, men det blir ju en del iaf eftersom de tar med sig sin flickvän/pojkvän antagligen vilket vi tycker bara är kul =) Mycket planerande krävs verkligen, men kul är det=)

• zica

Lanzara

oj vad kul!! Vart åker ni på resan då?
    Nee herregud inte lika långt som ni iaf =)
    Jag hittade den här sidan för inte så längesen och då kände jag att man kanske bör sätta igång. Jag vill nog prata med kompisar och familj om hur och var så sen kommer detaljerna med färger och så.
    Vad ska ni ha för färgtema?

• zica

Mysan98 tack för färgtema infon.

Herregud va ni är snabba med att skriva =)

Ne nu måste ja läsa igenom vad ni har skrivit...

Är ni hemma eller på jobbet och om ni är på jobbet, va har ni ör jobb??Hahaha skulle passa mig bra =)

• zica

jaja okej då fattar jag,trodde ni hade värsta drömjobbet =P
    ne nu måste jag skärpa mig, har också massa disk. ciao så länge

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2