• Mysan98

2008 Sommarbröllop, tråd 2

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i... *räknar på fingarna* drygt sju år. Oj!!! Tiden går grymt snabbt när man har roligt :) Vi har inga barn tillsammans och inga från tidigare förhållanden. Däremot har jag kaniner sen tidigare förhållanden men det är en helt annan historia

• Mysan98

För tidigt och för tidigt. Jag anser att man ska göra det som känns rätt. Ibland funkar det att gifta sig tidigt och ibland är det bättre att vänta. Ibland måste man ju chansa och följa sin "gut feeling" Och fungerar inte ett äktenskap så får man ju antingen skilja sig eller satsa på rådgivning. I övrigt visste jag redan när jag såg min karl för första gången att jag skulle gifta mig med honom, men sen har ekonomin varit lite taskig eftersom jag pluggar.

• Mysan98

lillithsmamma samma här trots att jag inte varit med er andra brudar så värst länge. Studsar upp ur sängen och sätter på datorn så att jag kan äta frukost framför skärmen och läsa vad alla har skrivit :) I mitt fall tror jag att det handlar om att så många tycker att vi är helknäppa som börjar planera så här långt i förväg för "vem vet vad som kan hända", men här är jag inte ensam och kan prata på utan att folk börjar sucka åt mitt bröllopsprat :)

Apropå att gifta sig tidigt så tycker min mamma att vi gifter oss alldeles för tidigt. Vet inte riktigt hur länge hon vill att vi ska vänta eller hur gammal jag måste vara *suckar*

• Mysan98

Och när jag ändå sitter vid tangentbordet.... Eftersom jag är så insnöad på inbjudningar just nu (och inte kommer ihåg om ni skrivit något om det tidigare), är det någon mer än jag som funderat på hur de ska se ut? Ska ni göra själva eller beställa färdiga?

• Mysan98

Ohhh Cartesia den klänningen är jätte fin!!!! Du kommer säkert bli otroligt vacker i den.