Coolt med tapeter.. Det hade inte jag tänkt på! Däremot hr jag suttit och bläddrat i min slöjddetaljskatalog och bara lääääääääääääääääääängtar efter att få sätt igång med förberedelserna! Det ska bli så underbart roligt! I går var det bara 2 år och en månad kvar.. Snart är jag inne i tid där jag kan säga.. om ETTår och elva månader.. Det låter inte lika långt som två år. Vi kommer förövrigt att ha varit tillsammans i 3,5 år när vi gifter oss, och jag visste också (som flera andra här) att det var min blivande make jag träffade, när vi sågs första gången. Det bara ÄR vi. Blir tydligare för var dag som går...
Jag har dessutom idag fått ett treveckorsvikariat! Helt underbart att ha ett schema att följa! Så bra, så bra, så bra! Me like! Sen börjar de långa semesterviken, och det är ju också bra.. Innan vi går in i dimman igen med timvikariat till hösten, men vad fn, nu är nu! Och på tisdag ska vi titta på en lägenhet (alltså i morgon) som ligger superfint, så man kan hoppas att den är lika fin inuti! Där ska vi ha ett helt rum för bara pyssel (och Btande).
Cartesia - Superfin klänning! Jag har just börjat fundera på om man kanske inte skulle ha en färgad klänning istället för vit. Man måste ju inte ha just vitt, faktiskt... Slog mig när jag surfade runt och tittade, och hittade så många fina klänningar - jag menar, hur ofta har man en klänning av bal/bröllopsklänningstyp? Inte särskilt (åtminstone inte jag) så varför inte satsa på den snyggaste man hittar, oavsett färg...? Är det fler som funderat på just det där med /en annan/ färg?