2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Hjälp, jag hänger inte med ju!
Zica
Hade jag varit som du så hade jag passat på att ha två "bröllop"
Lanzara
Själv är jag glad att vi inte bytte till euron
zica jag tror att det här är den senaste listan över allas färgteman. Tog mig friheten att kopiera den från några sidor tillbaka
MsNordqvist 080808 - Turkost, lime, gammelrosa/ljung och creme/pärlvitt
MrsNyberg2B - Lime, vitt och cerise/ljust silvergrå
lillithsmamma 080808- silvergrå,svart, ivory och vitt
June20 - Lime/grönt,cream/vit o guld.
Helmborn2b 080802 - ivory, creme, beige & pärlemor
Bride aug-08: Grekiskt tema- Blått, vitt och silver.
Lanzara 010308 - creme, rosa och ?
Mysan98 12/1 - 08 - Vitt, ljusblått, marin och silver (som accentfärg). Tema snöflingor
Snitte- Ljus lila och silver
Cartesia 080524 - Vitt, creme & rosa.
För övrigt så ska jag gå och köpa en idébok idag, där jag kan klistra in bilder på klänningar, ringar, tårtor, frisyrer, M2B's kläder osv
Insåg att jag faktiskt måste försvara min egen besatthet lite... Det största, harkel, skälet till varför jag sitter vid datorn idag är att jag ska sammanställa inventeringslistan från förra veckan. Och den går förstås långsamt framåt för att det är så rackarns tråkigt. Måste därför pigga upp mig lite med lite BT i mellanåt
Nordqvisten - boken.. Jag frågade om den för ett tag sen, men kör igen... Du beställde någon, vad hette den???
Mysan - det är faktiskt viktigt med avbrott, annars blir inte jobbet bra gjort!
Ja visst det är JÄTTE viktigt med avbrott!!! Hehehe
MsNordqvist
Okej okej... Men jag tycker iaf bättre om euron!!
En ide´bok låter bra!! Jag har en hel massa bröllopsinspirerade mappar, bilder och länkar här. Men vad gör jag dagen då allt går åt pipan? Skulle ju förståss kunna bränna bilderna på en cd... det borde jag verkligen göra!! Det kan vara när som helst datorn klappar ihop, helt fullständiga är de trots alt inte. En riktig bok låter bra!!!
MrsNyberg2B
Just ja! Den här boken är det www.bokus.com/b/9188238504.html
BT's bok
Åh den boken har jag!!!
Lanzara
Jag är alldeles för gammalmodig för att välkomna nya valutor