2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Mysan, det var det jag tänkte först när jag såg den. *hmm* Undrar om jag går under "besatt" eller inte... Får se - jag köper den idag!
Min karl kom just in i rummet och förklarade att han är jätte lycklig över att jag har er så att han får vila öronen lite grann en stund :) Vet inte riktigt hur jag ska tolka det där för jag har faktiskt inte pratat bröllop med honom på minst *funderar* en vecka i alla fall :)
Det finns en av hon Ribbing som heter typ "JA- en bok om bröllop" eller nåt i den stilen. Någon som läst i den?
Cartesia du kommer säkert att tycka om den, bara jag som är lite kinkig i största allmänhet tror jag
Boken av Ribbing har jag också funderat på men den skulle jag jätte gärna vilja bläddra i först innan jag bestämmer mig.
Ribbingboken har jag kollat i på biblioteket... Jag blev inte jätteimponerad, men om man vill veta allt om vett och etikett så kan man ju läsa den... Efter att ha spenderat ett tag här på BT, så märker man iofs att det i så fall verkar som om man borde skicka ett ex till alla i sin umgängeskrets...
Mysan98 - Haha... MÄN kan man bara säja, men samtidigt måste en liiiten del av mig erkänna att jag förstår dem!
BT´s bröllopsbok verkar vara bra!! Såg den på ne bokhandel här! Men vad kostar den i Sverige, här var den ca 450 kr och det tyckte jag lät lite väl mycket??!!
Ja absolut... Blir livrädd över att allt sånt där tjafs och strul ska hända oss också - det fasar jag verkligen för. Men samtidigt känns det ganska skönt att läsa om sånt för då känns det lättare att kunna förbereda sig på att det kan bli motigt på håll och kanter. Förvisso beter sig min mamma lite lustigt så fort bröllopet kommer på tal, men jag vet inte om det handlar om någonting annat egentligen.
Lanzara
Jag köpte den för 221 kronor
Mysan98- Ja strul och smågnäll är något man klarar sig BRA utan!! Denna helg har varit helt perfelt på den fronten (och på många andra också). Man inser verkligen att det är med denna man jag vill dela resten av mitt liv med. Upplyftande, trots att det är så mycket nu... Men tillsammans skall allt gå!!!
MsNordqvist - JAG VET!!! Det är därför jag blev lite osäker!! Fattar inte hur de kan sälja den så dyrt här! Men jag skall antagligen till Stockholm i sommar så då kan jag ju köpa den!!