• Mysan98

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Åh den boken har jag!!!

• Mysan98

Och jag har faktiskt köpt en bok att ha som idébok, men jag har varit väldigt dålig på att klistra in alla bilder jag har sparat i datorn. Det kanske jag ska ta mig tid att göra idag också under mina pauser från inventeringslistan :D

• Mysan98

Underbart tema Cartesia!!! Det är helt rätt!!!

• Mysan98

Hitills är jag lite mittimellannöjd, men å andra sidan har jag bara hunnit igenom en tredjedel av boken så jag kan ändra åsikt ordentligt. Den ger väl ett ganska "allmänt" intryck eller hur jag ska skriva fast den kanske inte riktar sig till besatta brudar som jag :) Boken i sig är vacker men tjocka sidor och stämningsfulla bilder, men i slutändan beror det nog helt på vad man har för förväntningar på den.

• Mysan98

Min karl kom just in i rummet och förklarade att han är jätte lycklig över att jag har er så att han får vila öronen lite grann en stund :) Vet inte riktigt hur jag ska tolka det där för jag har faktiskt inte pratat bröllop med honom på minst *funderar* en vecka i alla fall :)

• Mysan98

Cartesia du kommer säkert att tycka om den, bara jag som är lite kinkig i största allmänhet tror jag

• Mysan98

Boken av Ribbing har jag också funderat på men den skulle jag jätte gärna vilja bläddra i först innan jag bestämmer mig.

• Mysan98

Ja absolut... Blir livrädd över att allt sånt där tjafs och strul ska hända oss också - det fasar jag verkligen för. Men samtidigt känns det ganska skönt att läsa om sånt för då känns det lättare att kunna förbereda sig på att det kan bli motigt på håll och kanter. Förvisso beter sig min mamma lite lustigt så fort bröllopet kommer på tal, men jag vet inte om det handlar om någonting annat egentligen.

• Mysan98

MrsNyberg2B HAHAHAHHAHAHAHA det var en helt underbar idé!!!! Ska absolut lägga upp sånt på vår blivande hemsida!! Då kan INGEN skylla på att de inte visste/förstod bättre

• Mysan98

MrsNyberg2B åh det där låter ju som bok för mig. Den ska jag genast beställa!! Hoppas att det finns några bra tips hur man ska hantera knasiga Åländska blivande släktingar i den :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2