• Mysan98

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Tror att det var en kusin (eller möjligtvis syssling) till min karl som gifte sig i somras där och det var ett rackarns ståhej från de släktingarna som inte blev bjudna och skitsnacket började på en gång. Vi var inte bjudna, men mina blivande svärföräldrar var det och de var så trötta i öronen till sist av allas klagande om att de inte var bjudna och liknande, så jag misstänker att det kommer att bli ett liknande mönster när vi väl gifter oss. Jag bryr mig inte särskillt mycket om det för jag känner knappt några av de där, men jag är rädd för att min svärmor ska börja låta likadant bara för hon inte orkar lyssna på resten av släkten... Nåja dumt att ta ut sorger i förskott för det BEHÖVER verkligen inte bli så.

• Mysan98

Jag är student på Universitetet och då kan man ju ibland disponera sin tid lite som man vill :) I övrigt är jag styrelsemedlem i vår basketförening och har en del styrelseuppdrag som jag också pysslar med på övrig tid.

• Mysan98

Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag trots att jag varit här hela tiden så har jag hunnit köra fyra tvättmaskiner, hängt tvätten, tömt, laddat och sen tömt diskmaskinen också plus att inventeringen är nästan sammanställd. Är ganska stolt över att jag hunnit göra det OCH hängt här hela dagen. Tyvärr har jag väl inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort.

• Mysan98

Oj vad massor med olika fina tapeter det fanns där!! Man kanske ska ändra tema för att kunna beställa något :)

• Mysan98

Nja det var nog mest en lek med tanken, bara för att jag tycker det här med tapet är så otroligt mysigt. Jag får väl ge mig på en jätte jakt istället på vinterinspirerade tapeter för om vi skulle byta tema så skulle många av våra övriga idéer falla också kring dukningar, pynt och liknande.

• Mysan98

MrsNyberg2B Tror man kan hitta rullar från 79:- styck till hur mycket som helst

• Mysan98

En stor vetebulle i munnen fungerar också utmärkt om man ska träna på danska. Jag har aldrig pratat så bra danska som då. Fick till och med förfrågan om jag bott något i Danmark *asg*

• Mysan98

MrsNyberg2B Vettigare??? Hur menar du då??? ;)

• Mysan98

Nej nu ska jag nanna kudden så att jag orkar hänga här hela dagen i morgon också :) Sov gott tjejer och dröm om bröllop!

• Mysan98

MsNordqvist så sött av honom!!!! Det är såna där saker som man verkligen kan sååå lycklig av - eller i alla fall jag :)

Själv har jag vaknat upp med en pangförkylning. Hela halsen är igentjock och dessutom har jag feber. Som om det inte räckte med allergi *muttrar*

Pannkakstårtan välkommen! Utan pyssel skulle min värld totalt stanna.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2