• Mysan98

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Min älskling kan verkligen skrälla till och överraska mig med någon present som jag bara så där i förbifarten nämnt att jag vill ha. Och blommor är han jätte duktig på. När jag har haft en pissdag och skriker och bråkar på honom (fast det inte är honom jag är sur på egentligen) så kommer det alltid någon liten fin blomma eller kort och då rinner bara allt av mig.

Min förra karl däremot var HELT hopplös. Under de sex åren vi var ihop (och bodde ihop) fick jag blommor vid 2 (!!!) tillfällen och det var de enda gångerna som han gjorde något spontant. Så nog kan det variera kraftigt :)

• Mysan98

June20 det var jag som skulle ha snöflingstema. Den tårtan (eller tårtorna för det var ju två med flingor på) var ju hur fina som helst!!! Synd att man itne kunde förstora bilderna bara :( Såg några liknande tårtor på någon annan site och det är något sånt som vi lutar åt.

• Mysan98

June20 Ja förmodligen... Och det kan jag ju iochför sig förstå ur företagssynvinkel. Fast som blivande brud tycker jag förstås inte om det :D

• Mysan98

Vi är förlovade sen snart två år tillbaka - den 11 juni (fast i våra ringar står det 25/6 men det är en helt annan historia). Vi ville egentligen gifta oss inom ett år, men det tålde inte vår ekonomi så därför blir det 2008 istället.

• Mysan98

MsNordqvist du förstör inte stämningen - det är fullt tillåtet att ha såna dagar!!

• Mysan98

Känner helt igen mig i det där också. Min förra var helt hopplös - man fick liksom lirka och dra ur honom saker. Kunde bli helt hysterisk till sist. Eftersom jag är en tänkare så började jag läsa in en massa andra saker i hans tystlåtenhet som inte alls stämde.

Skickar massa kramar

• Mysan98

Du är inte ensam här idag Lanzara - har bara inte så mycket att säga. Min förkylning har trängt bort mina hjärnceller *nyser*

• Mysan98

OOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIII. June20 nu älskar jag dig massor!! Där fanns ju en hel del mysiga saker. Ohhhh nu mår jag genast lite bättre! Tack så jätte mycket!!

• Mysan98

Ja listan hade jag förstås inte skrivit på ännu, bara den med färgteman på

Mysan98 12/1-08
    Lanzara 1/3-08
    MrsNyberg2B 14/6-08
    MsNordqvist 8/8-08
    lillithsmamma 8/8-08
    Bride Aug-08 8/8-08
    June20 080808
    vilse i djungeln sommaren 2008
    lill mama 8/8-08 eller 9/8-08

Som det är just nu verkar jag bli först ut under "vårt" år :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2