2008 Sommarbröllop, tråd 2
lillithsmamma:
Jag har börjat fundera på den biten igen med buketten....ska ja ha levande el siden blommor ialf?! Saken e att jag vet imte riktigt om ja kommer klara av att torka dem rätt sedan och dem kommer tappa massor av den fina gröna färgensen :( Jag köpte nyligen en grön ros för att ja bara kunde inte motstå den- för ja bara älskar dem :). Sen när ja hängde den upp o ner för att test torka den så blev den så trist liksom, lite ljusbrunt på visa bitar.
Samt nu så har ja hittat siden rosor som ser väldigt äkta ut-vilket dem inte brukar göra vanligtvis pga dålig form o nyans!
Om jag har siden komer dem förvaras exakt så som jag hade dem på bröllopsdagen, fylliga o korrekt fägnyans.
Annars vet jag att jag ska ha gummiträds/skelett blad runtom och några prismor dinglandes i den samt en trollslända ja gjort av Panduro matrial(vita fjädervingar, grön piprensare med en snurrad ståltråd runt som jag trätt glaspärlor på-ska nog sätta ta kort o sätta upp på "min sida" senare). Jag ska def göra buketten själv ialf. Har lyckats få chansen o prova på bindning nu på extra jobbet som du såg förut på min sidan.