2008 Sommarbröllop, tråd 2
God morgon tjejer! Ser att ni har varit i full gång sen jag var här sist.
MsNordqvist: Så skönt att ni haft en bra helg tillsammans. Det är aldrig roligt när man är på kollisionskurs med varandra
snitte: Utgår ifrån att man får se mer utav dig härinne då nu när du har mer tillgång till internet. Kul!!
Lisse_: Håller med helt klart! Skulle man tycka att det roligaste var att skriva på ett papper ja då skulle man knappast hänga här hela tiden :)
Min helg har bestått i att titta på en studsande basketboll. Nu är jag så slut i huvudet och längtar knappast till den kommande helgen då det är ytterligare en basketturnering. *suckar* Det är mycket nu.... Skulle vilja hänga mer här men jag misstänker att ni inte kommer att se röken av mig under hela kristi flygare.
I övrigt har det inte varit så mycket bröllopsprat under helgen. Vi satt och spånade lite i fredags över vad vi ska göra för att göra vårt bröllop speciellt, men kom väl egentligen ingen vart. Lite jätte lösa idéer som man kan spåna vidare på men inget konkret. Återkommer om det när det lösa blir lite fastare :)
Hoppas att ni andra har haft en skön helg!