Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

Bröstförstoring (5)

Jengirl

GRATTIS!!!!!! :D

Rat

Precis så upplevde jag det oxå.. Alltså, när jag lutade mig fram så kände man att implantaten hängde löst (fritt från kroppen) i nedkanten... Jag trodde att det var pga att jag hade mina implantat ovanför muskeln men så kanske inte var fallet då, med tanke på att Jengirl inte upplever detta "problem". För visst hade hon oxå ovanför muskeln?!

Men försök att inte oroa dig för det, försök att slå bort alla tankar om hur brösten känns och ser ut för med tanke på att du är så nyopererad så är det ingen ide´..du kommer ändå se/kännas annorlunda om några månader. Problemet med skönhetsoperationer är ju ofta att man är så orolig och spänd inför resultatet att man glömmer att man måste vara tålmodig för det tar kanske 6-12mån ibland innan man ser slutresultatet.

Skickar en stor stöttande *KRAM* eftersom jag förstått av dig och alla andra att du har det lite tufft nu.. Hoppas det löser sig snart.

• pickolina

Rat

Håller tummen för dig..
    Det blir nog bra ska du se, du kommer säkert bli jätte nöjd med dina nya bröst. Det blir ju ändå de flesta.. Jag tillhör gudskelov en minoritet i det fallet. Vilket jag är glad över, för andras skull.. *s* ;)

• pickolina

Jag hade flera killar under åren som jag hade mina implantat och jag fick bara positiva reaktioner... Killarna gillade dock mina bröst innan implantaten oxå.. *s* Hmm, killarna gillar dem nu efter jag tagit ut implantaten oxå så... :D

Tror vi tjejer nojar lite för mkt över våra bröst.. Killarna verkar gilla bröst, punkt! *s*

• pickolina

Rat, inget att oroa dig för, du kan vara lugn! :)

• pickolina

Ja när man går på tabletter så blir skrivförmågan nedsänkt.. *hehe*

Jag har både skrivit och sagt en massa konstigt när jag tagit mina sömnisar tex... Ujujuj....

• pickolina

Gällande narkos och hur mkt bättre de blivit kan jag säga detta...

När jag blev sövd förr spydde jag som en gris i 12h efter operationen.. Förutom de ggr jag låg kvar på sjukhuset och de kunde proppa i mig mediciner mot illamåendet. Jag är alltså extremt känslig för detta... Sista gångerna jag blivit sövd så har jag mått prima efteråt. Inget illamående alls. Det är helt annorlunda att sövas idag.

Förutom första gången jag skulle på toa efter en stor fettsugning...då fick de proppa i mig mediciner för att jag var både på väg och spy och svimma... *hehe*

• pickolina

Rat.. Nu minns inte jag alls hur det var efter min bröstoperation men jag gjorde en fettsugning för 5mån sedan och jag kan säga att jag hade ont ett bra tag och var ordentligt öm länge..och då pratar jag om månader... Det tar tid för kroppen att läka. Ta det bara lugnt och oroa dig inte, det är helt naturligt!

• pickolina

Jag gick upp två storlekar med 270cc.. Fast det där är ju individuellt. Mina blev inte heller så ihoptryckta då jag hade ovanpå muskeln så det kanske påverkar oxå...

Hoppas du får fler svar så har du har lite referenser.

Känns det stort så tycker jag att du sa ringa och be om en ny tid, så du känner dig säker och nöjd innan operationsdagen.

• pickolina

C-D låter inte alls stort.. Det är inte särskilt stort men vissa vill ha mindre. Om Catte inte vill ha större än B och oroar sig för att det ska bli för stort så tycker jag att det rimmar lite illa att pusha för att hon ska ha så stora eller tom ännu större.

Har man följt tråden här så vet man att många är jätte noga med att inte få för stora och att de nästan tycker att de kunde valt mindre implantat än de valde.

Det är ju sååå individuellt. Blir så fel att pusha folk att ta större utan att ha i åtanke att den personen kanske inte alls har samma önskemål som man själv haft.

• pickolina

Jag minns inte exakt men jag har för mig att de skrivit tidigare, i de gamla trådarna att typ 300-330cc brukar ge ungefär en ökning med två storlekar. Det är dock ingen regel, det blir ju så olika för olika personer. Läs igenom trådarna, jag har för mig att de som velat gå från A till B valt 145-225cc ungefär.

I de gamla trådarna och även i denna tror jag så finns det länkar till bra furom där det finns mycket info att tillgå.

Jag valde inte storlek förrän på operationsdagen och det ångrade jag.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)