Inlägg från: Emma1986 |Visa alla inlägg
  • Emma1986

Bröstförstoring (5)

Hej!
    Ni som gjort op; Hur länge kan ni ha era implantat? Måste ni göra fler operationer senare i livet? Hur mkt kostar det då isf?

Om man opererar hur blir det då om typ 10-15 år hur kommer brösten se ut då?

• Emma1986

Hej hej..

Jag funderar på att göra op.. men är lite osäker om man måste betala flera op - man vet ju inte hur det blir med ekonomin om nårga år så då kanske man inte har råd att betala en till op om det skulle behövas..

"Ni som gjort op; Hur länge kan ni ha era implantat? Måste ni göra fler operationer senare i livet? Hur mkt kostar det då isf?

Om man opererar hur blir det då om typ 10-15 år hur kommer brösten se ut då?"

• Emma1986

Nancy pancy;

Jag vill inte heller ha så jätte stora - vill bara få dem lite större... Tyvärr är jag inte alls insatt i detta så jag vet inte heller några kliniker än..

åh, det är alltid på våren som dom här tankarna kommer.. under vintern är jag nöjd med mina bröst men när alla bikinibilder kommer så vill jag ha större. Iof är jag ganska nöjda med mina - fin form och så men alldeles för småa, jag har A och ibland AA men jag är inte så lång heller och väldigt smal så de ser inte så jätte små ut jämfört med min kropp..

Hur lång tid efter op tar det för att brösten blir "normal" - inte värker och man kan ha bikini och bada?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)