Bröstförstoring (5)
Hej tjejer,
nu har jag varit på konsultation och känner mig lite förvirrad - som vanligt vill säga Vet inte om ni kommer ihåg mig längre, inte varit så aktiv här på ett tag. Är somsagt 177 lång, väger ca 56kg. Efter min bröstoperation vill jag fortfarande ha en smal siluett och ett så naturligt intryck som möjligt samt att de inte ser för stora ut. Min tanke har varit att välja storlek mellan 190-200cc ungefär. Var somsagt på konsultation igår och där rekomenderade han anatomiska under bröstmuskeln, vilket jag tycker är bra. Han tyckte jag skulle välja 215cc! Hade föreställt mig MAX 200cc. Är kanske inte så stor skillnad iof, men nu kändes det det så himla stort. Är det de? Det andra alternativet om jag ville ha mindre skulle då vara 170cc - låter ju som ingenting. Blir så osäker nu... Vill inte ha för stora bröst det är min största fasa. När jag provade inplantaten hade han inga anatomiska där som man fick känna och se på pga av att de kostar 20.000kr att köpa in. Så jag fick prova runda strl 215cc, då får man ju inte rätt bild av hur det kommer se ut heller. Jag som var säker innan, nu blev jag osäker... Så svårt att få en uppfattning om hur det kommer se ut. Vore så tacksam för lite råd från er som kan...
Sedan har jag en valmöjlighet att göra op i maj el i sept ungefär. Också en fråga jag inte vet hur jag ska ställa mig till pga av att jag åker utomlands i början av juli. Tejp, ärren och bygelbh är kanske inget vidare tre veckor i solen? Bättre att vänta tills efter sommaren el?
HJÄÄLP!
Kram Anna