• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • algit

FAmousfairy:
    Lycka till imorgon ,nej jag tror inte du saknar dem alls.

• EnYsterSyster

algit

Jag gjorde det förra året. Hade ju äckliga inlägg i bikini-BH:n hela sommaren. Uuurk, dessa hemska inlägg, konstant fuktiga ! Hade dock hoppats på att hitta en "färdigsydd" ! Kan inte ha samma som förra året, den är lite liten och jag vill dessutom ha ny bikini-BH till mina nya bröst så att folk inte kan "jämföra".

• EnYsterSyster

famousfairy

Hoppas allt går bra ! Hör av dej och berätta hur det går.

• CPH

Jag har lagt ner mina planer på att förstora brösten, i alla fall för tillfället - innan jag fått barn. Men jag följer ändå med spänning tråden varj! Jag är lite nyfiken på var alla bor någonstans? Själv bor jag normalt i Stockholm men just nu i Köpenhamn där jag jobbar i ett halvår.
    famousfairy - STORT lycka till idag!

• CPH

"Men jag följer ändå med spänning tråden varje dag" skulle jag skriva, men min chef kom så jag tappa lite fokus... ("ursäkta mig men jag försöker faktiskt surfa på arbetstid här..")

• Nancy pancy

EnYsterSyster:

Vad betalade du för din bröstoperation och är du nöjd?

famousfairy:

Lycka till imorgon! Känner mig avundsjuk.

• Emma1986

Hej hej..

Jag funderar på att göra op.. men är lite osäker om man måste betala flera op - man vet ju inte hur det blir med ekonomin om nårga år så då kanske man inte har råd att betala en till op om det skulle behövas..

"Ni som gjort op; Hur länge kan ni ha era implantat? Måste ni göra fler operationer senare i livet? Hur mkt kostar det då isf?

Om man opererar hur blir det då om typ 10-15 år hur kommer brösten se ut då?"

• Nancy pancy

Hjälp mig!!!

Om man inte vill ha "bollar" till bröst och inte för upptryckta bröst under hakan, vilket implantat ska man välja då? Jag vill inte heller ha bröst som står rakt ut. Jag har stl A idag och vill ha B och vill att dom ska se så normala ut som möjligt!

Hmmmmmm...vilken klinik ska man välja? det är så svårt för det finns så många...

Vad har ni betalat för era operationer och vilka kliniker har ni varit på?

• Emma1986

Nancy pancy;

Jag vill inte heller ha så jätte stora - vill bara få dem lite större... Tyvärr är jag inte alls insatt i detta så jag vet inte heller några kliniker än..

åh, det är alltid på våren som dom här tankarna kommer.. under vintern är jag nöjd med mina bröst men när alla bikinibilder kommer så vill jag ha större. Iof är jag ganska nöjda med mina - fin form och så men alldeles för småa, jag har A och ibland AA men jag är inte så lång heller och väldigt smal så de ser inte så jätte små ut jämfört med min kropp..

Hur lång tid efter op tar det för att brösten blir "normal" - inte värker och man kan ha bikini och bada?

• Diablo

Rat. Mary Kay. Super bra är det. Rätt bra priser om man köper från USA, dyrt i Sverige. Men jag kan varmt rekomendera dessa.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)