Bröstförstoring (5)
Tine J
No worries! Jag har själv blivit sövd totalt 9ggr... *s* Å om jag minns rätt så har narkosläkaren bara ringt 1ggn innan operation.. Så det är ingen fara alls..
Tine J
No worries! Jag har själv blivit sövd totalt 9ggr... *s* Å om jag minns rätt så har narkosläkaren bara ringt 1ggn innan operation.. Så det är ingen fara alls..
impossible_girl
Jag hade sådan tråd när jag la in implantaten... Det var dock så länge sedan så jag kan inte svara på hur länge tråden satt kvar, tyvärr.. Men jag vet att det tog ett tag. Kirurgen hade gjort små knutar av tråden i ändarna på snitten och tyvärr så fick jag lite problem pga att de skavde... Pga detta blev ärren skitfula precis där...
impossible_girl
Förhoppningsvis slipper du det.. Men lite saker som gjorde att jag fick det, tror jag.. Var dels att min kirurg inte talade om för mig att man skulle byta tejpen så sällan som möjligt, dvs inte efter varje dusch eller varje dag... :( Det fick jag veta av den andra kliniken, där jag ut implantaten. Så självklart så ville jag vara duktig och byta hela tiden, vilket gjorde tat jag rev och slet i det där hela tiden, vilket naturligtvis inte var bra... Sedan är det även så att jag är överkänslig/allergisk mot plåster/tejp osv och det gjorde ju oxå sitt till...
Är man inte överkänslig mot tejpen och inte irriterar huden genom det slitage som blir när man drar av tejpen så kommer man förhoppningsvis undan dessa saker...
Nancy pancy
ÅH vad härligt att höra!!! :D
Nyfniken
Ville bara säga att det kommer gå bra ska du se... Du är ju väl förberedd och vet hur det kan bli efteråt... Det är en bra början. Sedan kan man ju aldrig förbereda sig på hur det verkligen känns IRL efter det är gjort men då finns det massa goa tjejer (bla här) som kan hjälpa, stötta och svara på frågor!... :)
Nyfniken
Huvudet på spiken! Det krävs en hel del för att bygga upp ett bra rykte men ganska lite för att rasera det igen och med internet och alla forum så brids dålig kritik som en löpeld, så man kan ju tycka att de verkligen borde tänka sig för och försöka upprätthålla ett bra rykte när de lyckats få ett.
Kanske var det en olycklig tillfällighet denna gång? Vi får väl hoppas... Men som sagt, om inte så kommer det ganska snart hoppa upp och bita dem i ar*let... :D
Nyfniken
Du verkar vara en härlig tjej!.. *s*
Jag tycker att du har en härlig inställning till livet.. Av det jag hört nu, dvs om din operation och separationen... Jag menar "coachinggrupp", shit vad ballt... Helt rätt!
Hoppas du får en kalaskväll! :D Ta en för mig med... ;)
*LOL* :D :D :D
Heeeeelt rätt!!!! Kör så det ryyyyyker!
Aldrig hört någon som blivit deppiga av citodon tidigare....
Underligt hur olika människor fungerar...
Själv anv jag citodon ibland (förr) för att droga, för att jag mådde så J*VLA bra av dem.... *s*
famousfairy
Tippar in mot kroppen?
Skulle jag ge mig på en gissning så sitter din bh inte som den ska... ;) Svårt att räkna ut va? *skratt* Nu kommer resten. Antingen så är den för stor i omkrets eller så har du inte satt bh´n ordentligt in under brösten..
Det är min GISSNING i alla fall... :)