Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

Bröstförstoring (5)

Nyfniken

Tänkte på dig igår.... :)
    Jag var på kliniken för att ta bort mina stygn efter en fettsugningskorrigering. Hur som helst, det var en tjej där som nyligen opererat brösten.. Hon hade på sig en turkos sportbehå och en tunn mörkbrun top över.. Som et tajt t-shirt men superkorta ärmar och ganska urringad så man verkligen såg sportbehån... Det var sååå snyggt! Som sagt, det är inga som helst problem att klä sig snygg även under tiden man måste ha sportbehå... :)

Ville bara säga det.. *hihi*

• pickolina

Nyfniken

Det finns såå mycket snygga linnen och varianter, både om man vill visa sportbehån och inte... Som sagt, ut och spana!.. ;)

Jag blev medlem på mylava för länge sedan men tyckte att sidan var för långsam och att det var för lite action så det var läänge sedan jag var inne där...

• pickolina

famousfairy

Hmm, svårt att svara på... Vad är det som gör att de inte passar? De olika bh-storlekarna alltså..? ;)

• pickolina

Tärnansara

Om du läser några sidor tillbaka i tråden har jag för mig att Nancy pancy skrev att hennes kirurg sagt att hon skulle vänta 5v innan hon började träna och att hon då skulle låta bli att träna bröstmusklerna.

Kika som sagt, jag kan minnas fel...

• pickolina

VIKTIGT att lyssna till kroppen och inte överanstränga sig efter en sådan stor operation. Det kan jag inte nog understryka...

• pickolina

Rat

Åh vad skönt för dig. Hoppas verkligen det kommer lösa sig. Skickar en lycka-till-kram!

famousfairy

Det är nog säkert för att de är så spända nu... Men visst syns ådrorna på mångas bröst även i vanliga fall. Det har de tyvärr alltid gjort på mina tex... :( Något jag är mindre nöjd med! Jag tänkte tex på det när jag såg Tyra Banks en gång. Det syntes trots att hon har så mörk hy...

• pickolina

glad midsommar!!!!!!!!!!!!!!! :d

• pickolina

Alaska

Jag vet inte exakt men vad jag förstått är det vanligare att brösten tyngs ner och börjar hänga om man har dem ovanför muskeln... Men jag är alltså inte säker på detta. Jag hade mina ovanför och jag var inte nöjd med det. De hängde ner sig och om jag lutade mig fram så hängde de liksom löst så jag kunde trycka in handen under/bakom implantaten... Nej hade jag gjort operationen nu så hade jag inte valt att ha dem ovanför. Kirurgen sa till mig att det skulle bli bättre att ha dem ovanför muskeln, då jag hade så mycket egen bröstvävnad och normalt med underhudsfett så att kanterna inte skulle bli för synliga. Men har man inte hängiga bröst så förstår jag faktiskt inte varför man väljer att lägga dem framför... Enklare för kirurgen antar jag... Hmmm...

Fråga ut honom ordentligt och kolla även med andra kirurger skulle vara mitt tips till dig..

• pickolina

Nyfniken

Tack för dina söta ord! :)

Svar på tråden Bröstförstoring (5)