Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

Aah, fast en D kupa se mindre ut på en större kropp. Alltså en apelsin ta mer plats på en liten tallrik än vad den gör på en stor, och det är därför den här djungel med Gramm mm är så förvirrande! jag visste att om jag hade tagit större dom skulle helt enkelt inte ha fått plats bredd och höjd mässigt på min bröst korg!
    Men en D behöver inte se enorm ut på en mindre kropp heller.. det bero på formen mm!

Swing! tack för dina snälla ord! tycker du att jag ska fortsätta med sport bh, och ska den sitta riktigt hårt?

Undrar hur lilla bröstkaramellen mår

• famousfairy

Swing - Tack så hemsk mycket, det är ungefär vad jag tänkte. Är mellan storleker på stay in place men swegmark gå bra.
    Jag ska ha mindre eller dubbla när jag kör moppe! och som du sa inte så länge!

jejean, det är ifs sant, innan min op kupan på en 70A skulle ha varit bäst, Om jag kunde ha haft den på eb 75! men o andra siden det är bara att erkänna at jag var nog en AA!
    Jag ha själv pratade om 75a=80B här!!

• famousfairy

okay okay jag hålla tjeften! allt är relativ!
    ska bara tillägga, D är en stor byst, det är inte negativt! Det är härligt och vackert om man ha en kropp som klara det!
    det ha gått nästan 5 v sen min op, och jag vet fortfarande inte om jag är 75 el 80 B eller C! Men på lindex swegmark verkar jag vara en 80 i sport bh.. 75 gå bar också men jag få lite kuddar på ryggen men de vill jag träna bort! Ha aldrig haft de förrut!!

• famousfairy

vioola, för att skoja måste jag erkänna att jag hade inte en arning att kupan på en 85D var större an den på 70D.
    Så det är inte så själv klart att alla fattar! Jag fattade inte varför.. kupan på en 70A passade, men den var för tight så jag tog en 75 men då blev kupan för stor. Då gav jag upp o lämnade affären!!
    men nu ha jag ett nytt projekt framför mig!
    fast jag ska vänta tills de ha mjuknad lite till!

• famousfairy

Swing tack för tips om stay in place!

AnnaS23- jag tyckte exakt samma om mina. Det ha gått nu 5v imorgon!! och jag märkte just i natt att de börjar "falla" lite.. Lite! De är ju mjukare, särskilt upp till, andra halven under bröstvårten är fortfarande ganska spänd, lite öm lite "borta" och väldigt känslig! Som när bedövning efter tandläkaren börja släppa!
    Det enda jag ska bry mej om är en bikini över del, jag kör med sportbh. Jag är inte någon fest prissa nu för tiden och ha ingen man heller...men jag längtar efter en snygg svart bh!

• famousfairy

AnnaS23, det stämmer, mina hängde också till sidan eller rättare sagt "satt" på siden, men de ha mjuknad lite. Alla bröst ha faktiskt ett mellan rum, det är "wonder-bra" som orsaker klyften! mina har förändrats mycket. efter 14 dager var jag jätte orolig men nu 3v senare är de annorlunda, och jag vet att det bli nog bra,

heja Pickolina!! helt rätt! jo jag vet att swegmark är ingenting att går efter, för jag är nog 75 annars!
    och swing är här och paprika och RAT!!

• famousfairy

Vioola, du ha nog inte läst mina inlägg på sid 71.. du vinner!!! ;.)

• famousfairy

Ok pickolina: skulle du kunna berätta hur man får rätt storlek? Jag har sett lite olika metoder men de flesta gå ut på "mät under, mät över, räkna ut skillnaden, det är din kupa." jag såg någonstans att man kunde mäta över brösten, från armhålen till mitten av bröst korgen.
    Jag vet i alla fall att om bandet inte vila på huden på mitten fram, spänna alltså, då har man förmodligen för små kupor,

I'm really sorry about my bad swedish!! :-/

• famousfairy

ska lägga mig, läste idag att om man få mindre än 6 tim sömn kan det leda till övervikt! nej.. jag har en bra bok!
    go natt alla!

• famousfairy

Aw Pickolina.. brilliant! och med råd också! Tack så mycket,
    Hemligt! Ja det är vanligt, det gör ont att göra situps också.. kör inte på minst en vecka till!
    Tips! forst, sova halv sittande, eller ganske mycket sittande, på säng kanten. när du ska upp, dra upp knän, böjd, ta händerna och hålla i under ena låret, dra upp dig men för att inte använder armarna för mycket -för de gör ont också!!- och rulla upp- ta i där det inte gör ont. Du kan prova med att "låsa" händerna bakom låren och sen rulla upp samtidigt som du streka på benen :-/
    Lite svårt att förklara men det hjälpt mig!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)