Bröstförstoring (5)
Swing
Tror jag ska satsa på "umgänge" i kväll med. Det gav mersmak Tycker det är lite läskigt med ryggläge bara men det löser sig nog .....
Swing
Tror jag ska satsa på "umgänge" i kväll med. Det gav mersmak Tycker det är lite läskigt med ryggläge bara men det löser sig nog .....
Hallo girls
När jag tog bort tejpen runt bröstvårtan idag såg jag att varet (lite grann bara)liksom stelnat. Har tvättat och satt på asolgel under tejpen. Vad tror ni, ska man ha tejp på fast det varat lite? känns som om man stänger in det så mycket....jag vet inte....måste väl ha tejp ändå va?
Famousfairy
Det var jag
Hallo girls
Jag hänger inte med alls i snacket om vad som är stort eller inte. Det tycker man väl olika om...eller????????? Spelar väl ingen roll. Huvudsaken är väl att man blir nöjd med sina nya bröst. Sen får man väl gå på upptäcksfärd och se vad dom behöver för storlek. Jag är lycklig bara jag får behålla mina och det fortsätter gå framåt med mjukhet och mindre smärta.....
puss och kram på er mina vänner!
God morgon kära famousfairy
Känner mig också lite deppad idag Mest för att det är trubbel på jobbet. har sem. idag i alla fall.
Känner också igen mig lite i din beskrivning, man blir lite deppig emellanåt och undrar vad det är man har gjort egentligen. Jag är i och för sig nöjd med storleken och utseendet men det är ju hårdheten och värken som kommer tillbaka emellanåt. Sover fortf. på rygg!
Jag har nog också gott upp lite i vikt tror jag. Jag har inte rört mig så mycket som jag brukar. Går långa promenader, upp för trappor etc. försöker röra mig när det blir ett naturligt inslag i vardagen men nån riktig träning blir det inte tal om.
Jag håller på att packa så fort jag får en ledig stund. Det tar fortf. "emot" lite i bröstmuskeln när jag gör vissa rörelser som att torka bord, knäppa tajta byxor, lyfta tungt etc. Är det så för dig med?
Kram
Bröstkaramellen!!!
Välkommen tillbaka hit!!!!!!!!
Ja det där med "glappkänslan" menar du kanske. Det har blivit bättre men inte helt bra. Hoppas de sitter fast snart
Hur mår du annars då? Ngt bättre eller? Humöret är hemskt första tiden. Tänk på det, det blir bättre.
Jag har inte så mycket värk längre men känner mig inte redo för att t ex träna. Är ute och går och går....och lyssnar på fåglarna......och går och går......Kram
Impossible_girl:
Välkommen i gänget! Jag hade inte kunnat eller velat gå ut på någonting efter två dagar men visst "kan" man säkert. Du kanske kan vara med en pytte stund, eller så länge du orkar
Famousfairy
Hmm...är det så svårt med BH storlekar. Ucsh jag har inte gett mig på det än. Låter dom hänga fritt Kanske blir samma för mig då. Vi har ju samma storlek. Underkropp med låter det som. Jag har också ofta svårt att hitta rätt byxstorlek. I dag har jag varit och provat tusen jeans känns det som hittade ett par Replay som satt bra men jag fick jobba hårt för dom.......kram stumpan
la fleur
Jag kan också ha råkat ut för kapsel. Lite för tidigt att avgöra än. Opererades 5 april, fick en smäll på ena bröstet och en inre blödning efter det. Har värk i det bröstet ibland och båda känns hårda tycker jag. Men jag vet inte vad jag ska jämföra med. Har inte klämt på andras. Charles kan avgöra tidigast 9-12 veckor efter operationen sa han. Hur har du märkt av att du fått kapsel? Stackars dig
KRAM
la fleur
Om du inte har jätteont tror jag Charles kommer föreslå att ni väntar med operationen så det du har nu hinner läka färdigt först. Jag har hört att det är mindre risk för att drabbas av en ny kapsel om man låter det gå ett halvår eller ett år innan ny operation. men jag vet inte säkert. Det är nog olika från fall till fall. Har du pratat med Charles?
hoppas verkligen det löser sig för dig. Usch, jag är också orolig. Det gör mindre ont, men känns "konstigt" fortf.
Stor kram!!!!!!!