Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

Tack rat.. ska bara fortsätta och gå, och övertala mig själv att det är en process jag måste gå igenom.. Hur mår dina? och du?.
    Jag kan i alla fall kör moppe nu, och det känns underbart! Kram

• famousfairy

impossible_girl.
    Jag op mig 20 april, det bli 6v nu på torsdag. La in 245g. Nån frågade mig om jag "hade gjort nåt" idag. jag sa nej jag har bara gått upp i vikt och kan ha såna bh'er nu så man se lite kvinligare ut.. det är snyggt sa hon!
    ha inte träffad mina gamla kollegor på typ 3 månader, jag ska inte säga nåt mer för jag ha inte vant mig än.. ha det bra!!

• famousfairy

impossible_girl
    Ja jag har ont ibland, och bröstvårten är ömma. måste vara forsiktig med bröstmuskeln, märkte igår att jag kan faktiskt rör på den nu!
    jejean - jag har haft "stickningar" inte bara domningar men att det sticks som du beskriver.
    La fleur
    Nu bli jag orolig.. hur vet man att man ha fått kapselbildning? Jag tycker att i mellan rum på ena siden det gör lite för mycket ont på en punkt och jag tycker att huden är lite ojämn.
    Nu har jag gått rask i 45 min i snart en vecka.. jag är fortfarande lika tjock
    love you girls!!! (alltså på ett "vänligt" sätt så att jag inte oroa någon! eller att någon förstår mig fel!)

• famousfairy

Hej rat o Swing o Pickolina och alla andra!
    ja, det är ok, ha lite ont fortfarande, i olika punkter. Ha börjat kör moppe och jag tror att det tärr på musklerna lite, jag måste vara försiktig med vissa rörelse. Huden är lite öm liksom bröstvårterna. Men dom är ju mjukare, tror att svullnade ha verkligen börjat lägga sig nu, eller så ha de bara "sjunkit".
    Jag ångra inte det, det som är gjort är gjort, klart det är nytt och jag är o-van jag har ju aldrig haft bröst förut! så..
    jag påminner mig själv om alla ggr jag mådde dåligt utan bröst..
    Hur är det om man gå ned i vikt? se man kanten då?
    kram till er..

• famousfairy

Tärnansara.. GRATTIS!!
    Sahlena. försök att samla dina frågår! ingenting är för dumt!

Sannab.. Välkommen!! här är vi, alla ha miljoner frågor ingenting är dumt,
    mina var jätte långt ut och högt upp och svullen, det ha gått 6veckor för mig men fortfarande efter en månad var dom på "sidorna" men det lägga sig. Lätt för mig at säga nu men man måste ha tålamod. Det är två stora operationer, och även om man är inte "sjuk" man måste ta det försiktigt och lungt (lugnt!?). Det måste jag fortfarande.
    jag ha inte joggad och bara nyligen börjad kör moppe, med 2 sportbh på! och ta långa snabba promenader.
    Magen kan bli svullen men det gå också ned efter 10-14 dager.
    KRAM

• famousfairy

Tärnansara.
    Ja det var AK! Jepp! Casall A/B medium. Jag är ca 78 runt och la u 245. Jag tyckte det var trångt länge, och efter ca en vecka letade hur mycket som helst för att hitta en till och möjlitvis bekväm sportbh. det kändes spänd och tryckte sååååååå mycket på ärren jag trodde jag skull dö! men det gick över, så småning om. Det är ju jätte viktikg att de hållas på plats om du ha anatomiska.
    Det finns en bh på stadium för runt 180sk och Swegmark på Lindex är skön oxså. jag ha ont om pengar så ska försöka undvika köpa nåt dyrt tills jag vet att brösten är helt läkte! Det ha gått 6v och jag tycker de är lite stora men men.. hur gamla är dina nu?

• famousfairy

Zemiramis! hej!
    kom tillbaka! jag chatta ej men häng med då och då. batteriet på min data är dålig!!
    narkosen är ingen problem. Gör bara vad kliniken säga. Sluta röka (jag gjorde det 6v innan op! för bröstens skull!) Dricka inte
    spirit innan op. TALA OM FÖR DE OM DU TA ANDRA TABLETTER... JÄTTE VIKTIGT!!!!
    Du känner ingenting,när du gå under, och bara väldigt trött när du vakna, och stel, och det känns som någen sitter på din bröst korg!!
    ibland få folk upp intresse för varandra här eftersom de op samtidigt eller ha precis op sig och glömde hur det var i början. om du kolla runt tidigare runt sida 26 lite innan eller efter då hitta du massor med fåniga frågor från mig!!
    Kram och Välkommen!!

• famousfairy

Ps.. Jag fortfarande vet inte vad jag ha för storlek!! men de är mjukare, och bli jag av med de här "efter-op kilo" komma jag att mår bra.

• famousfairy

PPS.. hej så länge..

• famousfairy

Tärnansara.. det var min mått UNDER bysten!!
    inte över!! 75 under.. 88 över!! ( jag var typ 77 förut!)

Röka!? Sluta helt. Jag kom ihåg när jag var beronende av Extreme Make-Over att de sa om just en kvinna som rökt.. att deras storsta problem var just att hon rökte.. det är inte bra när man ska ha narkos, och läkning bli långsammare, man ha dålig cirkulation och ärren bli sämre!!
    jag hade 3cig kvar 21.45 kvällen innan jag skulle bestämma mig för op o storlek, och bestamde mig att röka upp dom och det var det, för jag ha ingen 7/11 i närheten. Köpt nikotin tuggummi och nu ha jag helt glömt att jag rökt!!
    vacker kropp vackra bröst som kostade !!??,
    och luktar rök!? :-/
    lägg under penger till en ny op!! i fall att det behövs!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)