• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Swing

Jag har 360g, men kan bara upprepa att jag velade dygnet runt i flera veckor. Efteråt fattade jag att 40g hit eller dit inte gör nån större skillnad och är SÅ glad att jag valde den större storleken!! Jag är 169/65, strl 38 med kvinnliga former. D-kupa passar perfekt till MIN kropp.
    Är man så jätteslanka/smala eller vad man nu vill kalla det, som en del av er här är, så förstår jag att ni tycker det blir bäst för er med små implantat och B-kupor.

• EnYsterSyster

famousfairy

Vilken otur du har ! Nu har du väl redan åkt men det där om du ska opereras trots knölen måste ju doktorn avgöra.

Jag har också anatomiska gelehallon och ville ha en lite "platt" och "hängig" look, inga ungflicksbröst, precis som du, med låg projektion. Tycker MM blev rätt utstående ändå.

AnnaS23

Jag har McGhan´s anatomiska gelehallon 215 g MM. Hur det blir har ju helt att göra med hur din bröstkorg och dina befintliga bröst ser ut. Ingen idé att jämföra mellan oss, alltså. Mina blev stooora !

algit

Jag undrar ibland om bröstens mjukhet eller hårdhet har med bröstmuskeln att göra eftersom jag tycker att det växlar (eller så inbillar jag mej). Har haft svårt att komma igång efter min op men har nu börjat springa (har gått upp några kilo, en hel del på min lilla kropp ) Jag har inte börjat träna överkroppen igen men ska försöka göra det nu och stretcha ordentligt efteråt. Du som kan sånt här, hur upplever du det ?

• EnYsterSyster

Jag hörde nånstans att om man lägger implantatet under muskeln blir det inte så stor skillnad på bröstens konsistens oavsett vilket implantat man tar. Vad har ni hört ?

• Anneli23

Vioola
    Ja jag är jättenöjd, och de känns väldigt mjuka :)
    Faktiskt så trodde jag att jag hade trögflytande silikon ända tills jag fick garantibevisen på implantaten där det stod vad det var för sorts implantat. Jag har den "mjukaste" sorten av gelehallon (cohesive 1).
    Hur mycket var det du op in?

Kramar

• vioola

Hejsan

Anneli23

Men det måste ju ha varit en positiv överraskning iaf, om du nu inte ville ha flytande då förstås ;).

Jag la in 330cc, aningen för stora tycker jag. Har nu "liten" 70DD el "liten"75D. Men ska börja träna å ändra mina kostvanor snart är det tänkt, då kanske jag går ner lite i vikt å brösten hänger med ;).

Hur mycket la du in då?

Kramis

• Anneli23

Vioola
    Ja fast för mig spelade det inte så stor roll, var inte så insatt innan :) Jag lade in 370cc, vilket jag tycker var helt lagom. Ville ha lagom stora boobisar ;) Så nu har jag 70D.
    Kramar!

• bröstkaramellen

Hej tjejer

Ja då är famousfairy förmodligen klar nu då. Undrar hur hon mår. Hoppas att det har gått bra nu när hon äntligen fick det gjort.

Hur har ni det annars? Har du jobbat idag Rat?

Själv snurrar frågorna runt som vanligt och jag känner mig om möjligt ännu mer bröstfixerad för tillfället

Kram kram.

• johanna_dalarna

hejsan tjejer!

Det var länge sen jag skrev nåt men jag tänkte flika in lite ang. storlekar.

Jag la in 350cc (samtidigt med ett lyft) och jag har fått storlek 75F. Egentligen passar det min kropp men jag tycker att det är negativt med så stort när jag har svårt att hitta kläder.

Men måste oxå påpeka att det är ingen som kan gissa sig till min storlek. 75f på naturliga bröst är ju jätteboobs.. men eftersom jag har runda implantat så tror jag att dom ser mindre ut än vad dom är. Upplever flera av er det?

För er som är nya kan jag bara berätta att jag är kanonnöjd med resultatet även om jag kommer att "rätta" till brösten när ett år gått (ingår i priset).
    bla. ska jag flytta ner ena implantatet lite (hamnade lite högre än det andra)

Lycka till alla ni som har op framför er.

sköt om er /kram..

• Rat

Hallå tjejer!
    äntligen hemma från jobbet. Det är lite tungt att jobba så här 14 dagar efter operationen. Hade varit skönt med en veckas ledighet till, men det hankar sig fram. Hoppas man blir piggare vecka 3. Ser verkligen fram emot det. I dag tycker jag det har gjort ondare i brösten igen.... Kanske har tagit i lite för hårt på jobbet.
    Oroar mig en del för att jag ska få hård kapselbildning så jag måste plocka ut dom efter allt besvär. Tycker dom känns så hårda fortf. Nästa vecka, på ons. ska jag träffa Charles och ta bort stygnen. Då ska jag ska fråga honom om jag har en "normal" hårdhet. längtar INTE efter att han ska klämma på dom. Det får inte nån göra än!
    Hur lång tid tog det innan de var redo för sånt om man törs fråga?

• Rat

EnYsterSyster

Hur är det med dina bröstvårtor då? (vilken fråga egentligen! )
    Jag har VÄLDIGT mycket känsel i mina. Hoppas det blir mindre så småningom....

Svar på tråden Bröstförstoring (5)