Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

AnnaS23 - vet inte om de är närmare men eftersom de inte är så sprängandes svullen längre så känns det bättre. ja 245, tror att det är därför min kirurg valde det i fall att de bli för små, Jag är ju 42 utan barn och skulle kunna ha de resten av livet. Hoppas att när jag har gått ned i vikt de passa bättre, jag måste bara vänja med med storlken och att jag har inte hittade ett bh som passa ännu. tror ej de är färdiga för bh än, jag har drygt en mpånad kvar med sport bh först.

Kära nancy pancy.. håll ut gumman, ignorera dom, behåll din sport bh på hela tiden täny inte på dina bröst De är ju fortfarande "sjuka" och behöver fred! Sköt om DIG!! äta bra ta vitiminer, sova gått och be och få nåt annat än citadon. Eller försök att klara dig på paracetamol. Själv hade jag Dexofen och tog en med en panodil.
    Citadon kan orsaka depression,.. den är beroende framkallande.. man bli lite "hög! och Glad och när den ha lagt sig kan man känner sig deppig.
    Sen ska du veta att det ha gått 7 v för mig, har önskat detta sedan jag var 13 år
    och jag är också deppig, mer till än ifrån, och jag har gått upp i vilkt sedan min op efter all stilla sittandet men jag vet att brösten är inte i det minsta färdiga förran 6mån. Och det är jätte vilktig att åter -hämta sig efter op. Koncentrera dig noga på hur du mådde innan. Och kom ihåg att storleken är nog helt naturlig.. du är bara inte van.
    Stor kram gumman.

rat.. håll ut håll ut.. det ska ordna sig, kapsel är inte ovanligt, men hellare redan nu än om ett åt eller nåt...
    Night girls..

• famousfairy

hear hear pickolina.. nancy pancy.. glöm dom ett tag ta det lungt du har ju gjort 2 stora operationer!! det ta minst 6-8 veckor innan de ha läkte något!! Och jag håller med yster syster också,,
    Rat jag ha också provat bh och bikini.. glöm det, jätte fult på mig.. fast jag är så fett och äcklig just nu ingenting passa..och vet du, jag ha ont i brösten!? lite i bröst muskeln, den man stretcha på gym och mitt i!
    vad ha jag gjort? ska jag vara orolig? kanske för att jag har legat lite på dom eller för att jag kör lätta vikter nu?
    Sahlena! Jag hade jätte ont i ärren efter ca en vecka och den fortsatte upp till nästan 3 veckor.. Försök att avlasta trycket av risårbandet från din sport bh på dom, så att den inte trycka just där, och ta smärtstillande.. det hjälpa. men det går över!
    Kram f'låt att jag är deppig

• famousfairy

nancy pancy och andra ny opererade..
    Sov Sittande!!! som i en sol stol, lägg en kudde på varje sida för att stödja armbågar och sova på kanten av sängen. för då är det lättare att stiga upp. när du ska upp ta i under låren (benen böjd) och liksom "gunga" fram. men sov sittande, det är battre för kroppen i början

• famousfairy

INTE ALLA SKA MASSERA SINA BRÖST!!! så gör vad din kirurg säga!!! jag ska Inte massera mina, om din kirurg har inte SAGT att du ska massera .. göt INTE det.
    Ta det lungt gumman och vänta. det är ingen bra att gå igenom en till op så fort, som du kanske ångra igen!! jag är lite lite tveksam själv, ibland önska jag hade tagit 215 istället för 245. min kompis fick 230 ett år sen och hennes är nu så vackra, men jag måste kommer ihåg att jag tyckte de var stor och fula i början. Det ta tid för brösten att läka.. Kram gumman.

Sahlena, jag och de flesta andra ska tejpa i 6 månader. byta runt vart 14 dag, tvätta i duschen med vanlig tvål, lufter ett tag och tejpa på nytt.

Nu ska jag på gym..

• famousfairy

OK Vilken dag ni ha haft tjejer. underbart!!!
    Mina är nu 7veckor, min kompis sa igår "men du komma att visa dom snart eller hur?" nej inte ännu sa jag. Vad är gjort är gjort ovh jag VET att det ta tid innan dom är "klara"
    En är lite större, jag ha fått ont, (ska till AK och kolla imorgon) MEN de är inte två blanka, höga, sprängfyllda bollar längre. De är ju lite höga och svullna ännu tror jag och de har ju sjunkit lite och mjuknad lite men jag bli fortfarande deppig ibland. Jag ORKA inte prova en bh för inget passa, eller bikini, men jag måste komma ihåg att min kirurg sa att jag måste ha sport bh i tre månader och vi vet inte riktigt hur det bli förran 6 mån koll. OCH som jag sa innan, min kompis fick 230 ett år sen och jag var lite avundsjuk men tyckte att de va för stora, och höga och falska.. jag såg dom här om kvällen.. de är jätta vackra och naturliga nu.. det ge mig hopp.
    Jag är single utan man (sedan 2år) o barn och ha önskat mig detta i många år. Nu hade jag råd och jag tänke INTE sabba det tills jag är HELT säkert att jag inte ville ha dom.
    STOR Kram till alla mina systrar här,
    ps
    Nancy.. håll ut ta på sport bh och glöm dom
    inga fråga är för dum heller..

• famousfairy

var på AK - allting är som det ska vara..
    JAG HAR KÖPT BH!!! 2 STYCKEN!!!
    ja , det var jobbigt men jag gav inte upp. Lindex, inget inlägg eller form pressad, eller push up med eller utan "form". Det bero såååå mycket på bh'ns typ. Jag se inte klok ut i push-up nu
    Ni är underbara här, - Blanka? för att huden töjs tror jag,
    Rat, va taskigt!! Det är inget sätt att behandla en patient! jag bli också arg!
    ok Nancy, men det går ju upp o ned. 2 dager sen var jag ledsen, nu är jag nästan nöjd igen!
    Usch, ibland önska jag att vi kunde träffas allihop, ni är verkligen en livslinja för mig.. Kram

• famousfairy

Ang bort plockad inlägg här.. jag skrev en som var jätte lång och började med samma bokstävar som en viss berömde jus och jag skrev den 3 ggr. var också första namnet på en sport stjärna med efternamnet Simpson som hade en väldigt lång rättegång..
    iaf.. den kom inte med.. så se upp!

• famousfairy

roligt med smiley's..
    det här är som en hemlig sect!!! Ha! Nyficken hur vet du att jag bo i stockholm!!
    nej, nu kommer min mkigrän igen, ska upp 07.30 o tvätta (inte att ni bry er men..)
    jaG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad att ni finns och Algit!.. det va länge sen! och bröstkaramellen lever också!
    nej, jag är faktiskt lite deppig ändå.. g'natt

• famousfairy

Jag upprepar... SOV SITTANDE!! som i en sol stol, när du ska upp antigen rulla till siden och trycka med armbågen eller dra upp benen håll i under låren och gunga upp.

Pickolina, jag ha också anvönt Cit, för att "droga mig".. sen i feb, jag hade en stor tand op. Mycket infektion och de drog ut den. Jag tog Cit för smärtan och aldrig mått så dålig, Spydde, huvud sprängdes med smärta, yr
    jag var på väg att ringa ambulans men fick höra efter att det var en reaktion.
    Jag lever helt nu nykter idag sedan 4 år och hade tur att få dexofen efter min op. den är LIVSFARLIG om man dricka inom 2 dager efetr man ha tagit det, men jag dricka inte..
    Tråden ör jätte kul att läsa, Jag börja gillar min lite mer nu, fast den är bh jag köpt, bygeln trycka lite, fast kupan inte är helt slät på brösten. Jag få nog vänta lite till innan jag köpa en till.
    Gud va dom är dyra!!! Ha en BRA dag

• famousfairy

Att hitta rätt storlek..
    jag ha läste på och kan svaret på vissa prob till ex om bh ligger inte på huden mellan brösten är kupan för liten.. men om bygeln trycker på bröstbenet mellan brösten? vad är det för prob? Den liksom "tippar" in mot kroppen? Eller kan det vara för att jag solade på magen igår med en upprullade handuk mellan brösten. Funkar faktiskt!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)