Bröstförstoring (5)
AnnaS23 - vet inte om de är närmare men eftersom de inte är så sprängandes svullen längre så känns det bättre. ja 245, tror att det är därför min kirurg valde det i fall att de bli för små, Jag är ju 42 utan barn och skulle kunna ha de resten av livet. Hoppas att när jag har gått ned i vikt de passa bättre, jag måste bara vänja med med storlken och att jag har inte hittade ett bh som passa ännu. tror ej de är färdiga för bh än, jag har drygt en mpånad kvar med sport bh först.
Kära nancy pancy.. håll ut gumman, ignorera dom, behåll din sport bh på hela tiden täny inte på dina bröst De är ju fortfarande "sjuka" och behöver fred! Sköt om DIG!! äta bra ta vitiminer, sova gått och be och få nåt annat än citadon. Eller försök att klara dig på paracetamol. Själv hade jag Dexofen och tog en med en panodil.
Citadon kan orsaka depression,.. den är beroende framkallande.. man bli lite "hög! och Glad och när den ha lagt sig kan man känner sig deppig.
Sen ska du veta att det ha gått 7 v för mig, har önskat detta sedan jag var 13 år
och jag är också deppig, mer till än ifrån, och jag har gått upp i vilkt sedan min op efter all stilla sittandet men jag vet att brösten är inte i det minsta färdiga förran 6mån. Och det är jätte vilktig att åter -hämta sig efter op. Koncentrera dig noga på hur du mådde innan. Och kom ihåg att storleken är nog helt naturlig.. du är bara inte van.
Stor kram gumman.
rat.. håll ut håll ut.. det ska ordna sig, kapsel är inte ovanligt, men hellare redan nu än om ett åt eller nåt...
Night girls..