• algit

Bröstförstoring (5)

Rat:
    Det gör ont men det blir sakta bättre så kände jag att varje dag kändes något lite bättre sakat sakta.
    Och det är ju inte konstigt det är ändå ett stort ingrepp på kroppen klart att den protesterar.Klart att det är ömt.
    Som jag skrivit innan det är en lång process, det är bara att ställa in sig på det.
    Jag hade ont ett par månader inte jätte ont men öm o det kändes inte bra vid häftiga rörelser.
    Gick mycket upp o ner en vecka bra nästa vecka värre.
    Så det är bara att bita ihop.
    Gå o handla en snygg top eller bh så känns det bättre det gjorde jag hela tiden hahahaha.

• algit

Rat:
    Känner sååå för dej.Kan du inte ringa imorgon o prata med någon syster allafall de borde ju veta.
    De var någon här innan för längre sedan som fick operera om de ena o det blev bra.
    Stor kram

• algit

Rat:
    Jo det stämmer min läkare tycker att man skulle massera ändå för att inte implantaten skulle "växa" fast i ett läge.
    För att de skulle röra sig som naturliga bröst.
    Men jag har runda ,vad jag förstår ska man inte massera anatomiska för att de ska växa fast.
    Men jag vet en här som fick råd om massage för att förhindra kapsel bildning.
    Finns ju olika sätt att massera på jag vet inte det men ring o fråga.

• algit

Rat:
    En sak som jag lärt mej under det 1 1/2 året jag hängt här är att alla säger olika om allt. Läkarna alltså ,allt från storlek till kapsel kontr.
    Alla verkar tycka o göra olika.
    På Citadell där jag op. så säger tom de läkarna där olika om tex massera eller inte kom vi fram till här.

• algit

Rat:
    Glömde en sak.Att jag tror man måste lita på den läkare man valt annars blir man ju knäpp av alla olika besked eller hur?
    Han måste ju ändå vilja det bästa för dej som är hans patient.
    Men man blir velig av en massa olika besked.Därför kände jag att jag måste lita på honom o inse att alla gör o säger olika.
    Och man kan inte lyssna på alla olika då blir man knäpp.

• algit

Nancypancy:
    Det går jättebra att åka utomlands det gjorde jag.Men förbered dej på att det är inte skönt att ligga på magen o sola.
    Och att det är svårt att simma.
    Antingen får man gräva hål i sanden för brösten eller på solstol rulla en handuk att lägga under sig så att brösten inte trycks mot solstolen för det ÄR INTE skönt.

Rat: Är det inte för slaget du är öm jag menar det är man ju vara om man får ett slag o en blödning.
    Stackare att behöva gå o oroa dej för detta .Håller alla tummar för att det släpper snart.
    Jag hade inte ont som i jättesmärta mera ömt (som innan mens) mera att det stramade i musklerna efter 3v.

• algit

EnYsterSyster.
    En sak jag tänkte på när jag började träna var att träningsvärken kändes annorlunda som du säger mitt i bröstet ,men muskeln är ju numera mera mitt i bröstet eller hur?
    Men det är inte farligt att träna efter 5 men ta det lugnt bara.
    Jag började med löjligt lite vikt.
    Jag blörjade efter 2 mån.
    Då sa min läkare att det finns inget man inte kan göra.
    Muskeln är ju ovan vid detta nu såklart att det känns.
    Och ovan vid sitt nya läge framförallt.

• algit

Rat:
    Skönt att höra hoppas det ordnar sig av sig själv.Kroppen är rätt bra på att läka sig själv.

• algit

EnYstersyster:
    Jag vet att jag skrev ett inlägg efter ca.4-5 mån,frågade om andra kände sig precis som innan o inte kände något konstigt alls för jag kände som du att ska det aldrig bli bra.
    De flesta svarade då att allt är hur bra som helst känns inget konstigt o jag blev deppad.
    Men som jag skrivit innan det tar tid ,nu känner jag mej ok efter ett år.
    Det är bara att hänga i.
    Du har säker" bara "jätte träningsvärk i musklerna.

• algit

Hej Flickor:
    Känslan av "klumpar"går bort jag lovar,men igen det tar tid.
    Har fram tills nu tex kännt(jag op. mej förra påsken) det som två klumpar när jag ligger på magen på gymmet på en tränings matta.Tänkte på det härom dagen att så känns det inte längre.
    Jag trodde faktiskt att det alltid skulle kännas så hade accepterat det.
    Men det har försvunnit.
    Så igen flickor ha tålamod o köp snygga toppar ,bh o bikinis så länge.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)