Bröstförstoring (5)
Bröstkaramellen
Tack för hejarropen! Värmer
När var det du slulle operera dig, har glömt efter alla inlägg. Sorry..
Bröstkaramellen
Tack för hejarropen! Värmer
När var det du slulle operera dig, har glömt efter alla inlägg. Sorry..
Åh.....Algit du ger sånt hopp till oss stelbröstade!
Apropå att berätta eller inte:
Jag tror man känner bäst själv om man bestämmer sig för att berätta för ngn eller inte och för vilka.
Jag bestämde mig för att berätta för att jag litar på mina två närmaste arbets kamrater mycket och de är så HIMLA oppservanta. Ville hellre att de skulle snacka MED mig än OM mig kring detta om ni förstår. Dessutom kändes det bra eftersom det inte gått så lång tid efter operationen än och jag vill kunna ta det lite lugnare än jag brukar göra på jobbet. Jag gör allt i lite långsammare tempo och undviker allt för tunga lyft. Skönt när dom vet och kan lyfta istället för mig!!!
Vi är som dom tre musketörerna. Det är inte säkert att dom är odelat positiva men de kommer inte med en massa dumma kommentarer, de respekterar att det är mitt beslut och jag behöver inte "försvara" vad jag gjort för dom.
De andra på jobbet har jag inte alls samma nära relation till, så för dom tänker jag absolut inte säga nåt. Dom får tycka, misstänka och tro vad de vill. Skiter jag fullständigt i faktiskt
Tjoho....vad mycket gladare jag känner mig i dag
Glasskompott:
Jag känner glapp-känslan speciellt mycket när jag böjer mig framåt, tvättar ansiktet över handfatet eller borstar tänderna etc.
Jag har hört av en annan tjej som pratat med Charles på victoriakliniken om saken att är naturligt och att det går över. Skönt va?
Famousfairy
Äntligen hemma från jobbet så jag kan säga LYCKA TILL!!!!!!!!!tänker på dig.
STOR KRAM från mig
Famousfairy
Ärligt talat tror jag du blir nöjd med 245.
Blev mycket större än jag kunde föreställa mig i alla fall. Ingenting verkar ha "försvunnit" bakom, men det blir ju så olika för alla verkar det som. Än en gång lycka till och hör av dig när det är gjort och du orkar. KRAM igen
EnYster Syster:
Oj oj oj .....du blir farlig på stranden du. Det hör jag det
Diablo: Tack för tipset! Mary Key, ska jag kolla upp
Hur länge hade ni svullen "gravidmage" efter operationen? Jag blir fortf. svullen emellanåt, 14 dar efter.
Glasskompott:
Hm...jag har slutat med all smärtstillande för flera dagar sen. Den är inte lika svullen men långifrån så platt som den brukar vara. Det ger väl med sig....
Ja ja ja......jag vet att du leder när det gäller de minsta nu. Får väl försöka smälta det. Det är så härligt att höra hur nöjd du är