• vioola

Bröstförstoring (5)

Hallå hallå

Inte ska man väl ha kokt ris? Det använde inte jag iaf, det var inte vad sköterskan sa. När jag var på konsultation och prövade implantat så såg jag förresten en avklippt strumpa med råris liggandes på ett bord. Men alla har vi väl olika metoder angående ristestet. Några använder mjöl, andra vatten men de flesta kör nog med vanligt råris.

Kramis

• vioola

Hallojsan

Jag såg strumpan den 24 nov 2005 på Hässleholms plastikkirurgi, dagen innan min op. Tänk vad olika det kan vara (råden alltså), funkar kanske lika bra me både okokt å kokt ;).

Kramis

• vioola

Ska bara var en smilegubbe där

• vioola

Hejsan jejan

Jag hade ca 75A innan, jag la in 330cc runda hallon och slutade på 75D. Fast 70 är nog snäppet bättre i omkrets så jag kan även ha 70DD. Men jag gillar inte bygelbh så mycket, ja använder mest "bhtoppar". Så himla mjukt å skönt ;).

I början var de svullna, senare gick svullnaden ner lite men efter ytterligare några veckor blev de större igen. Bröstmuskeln blir ju uttänjd och de hänger till sig.

Hade jag vetat att de skulle bli så här "stora" hade jag nog tagit lite mindre. Tror inte jag förstod riktigt hur stort D egentligen är.

Jag är en av få som är är oerhört glad att jag inte valde större implantat.

På torsdag fyller mina boobies 6 månader hihi.

Kramis

• vioola

Hejsan hoppsan

plasticsurgery.mylava.net är det desto större storlekar. Spelar ingen roll om du har 70 eller 80 i omkrets, de flesta vill ha över 400cc. E å F-kupor är inte alls ovanligt. Finns de som har G.kupor med. Och majoriteten där inne, skulle kunna tänka sig ännu större bröst. Lite skumt...

Jag är ju rätt lång, närmare 175 å väger runt 63. Fast just under brösten är jag inte så bred. Men för att komma till saken så skulle jag aldrig vilja ha så "stora" bröst. Och jag tycker "större" bröst är mer klädsamt på de som har kropp där efter. Alltså har rumpa å inte är pinnsmala. Men men, det är ju jag det.

Hoppas ingen blir sur nu ;).

Kramis

• vioola

Hej hej

Jag håller med, bilder är ju bättre. jag själv trodde jag skulle lägga in 400cc, men hade jag gjort det hade jag nog kunnat mäta mig med dem i slitz haha. Nä, kirurgen sa att han lägger inte in mer än 330cc på mig. Å tur var väl det ;). De blev nog så stora (i mina ögon då).

Kramis

• vioola

Hej hej

Tänkte på det här med att det är stor skillnad mellan 70D och 85D och självklart är d det. Men en som har 70 i onmkrets är ju väldigt mycket tunnare/smalare än en med 85 i omkrets. Så en D-kupa är ju faktisk stort på båda två, eller hur...?

Kramis

• vioola

Hallojsan

Nä, 70D är inte enormt, men den som tycker en D-kupa är liten eller inte iögonfallande ska nog ta sig en titt där ute. De flesta har faktiskt A-C. Eftersom det är mest proportionellt till kroppen. De allra flesta har ju naturliga bröst, förutom vi här då ;). Så en D-kupa är och förblir stor i mina ögon iaf och så tror jag de allra flesta tycker.

Kramis

• vioola

Hallå ja

Måste bara... Givetvis är det stooor skillnad på 70D å 85D, det fattar väl vilken som helst. Får jag hoppas! Men en person som har 70 i omkrets kan mycket väl vara 20 kg lättare än någon som har 87 i omkrets. En D-kupa ser alltså stor ut i vilket fall som helst. Det beror ju på personens storlek, alltså vikt och längd. Om någon är tex 170 cm å väger 55kg å har D-kupa på det, visst är det då stort. Finns det verkligen ingen där ute som fattar vad jag menar? Suck!

Hej Djana

Jag är 174,5 cm lång å cäger runt 63. Jag hade lite lite större än 75A men kunde absolut inte ha B-kupa. Jag la in 330cc runda hallon. Nu har jag 75D eller 70DD. Jag är så glad över att jag INTE tog större implantat. Ibland önskar jag att jag tagit mindre, blev större än vad jag trodde faktiskt. Bli medlem på plasticsurgery.mylava.net. Där finns det över 800 medlemmar och massor av förebilder och efterbilder.

Kramis

• vioola

Omkretsen ska vara 85 å inte 87 ;)

• vioola

Hej hej

Kul att det finns någon (jellomoon) mer än jag som anser att D-kupa faktiskt är stort. Kan faktiskt inte förstå att någon kan påstå något annat. Att det är snyggt osv är en helt annan sak, jag har ju själv D/DD. Men ni som tycker att detta är en vanlig storlek eller tom litet ska nog besöka optiker eller nåt... Jag vägrar ge mig ;), för jag vet att jag har rätt!

Kramis

• vioola

Hej hej

Glömde visst dig famousfairy hihi.

Pickolina
    Håller absolut inte med, men det borde väl ha framgått av alla mina inlägg här haha. Enlig mig är de vanligaste storlekarna A-C. D är och förblir stort.

Så nu ger jag mig, för denna gång...

Kramis

• vioola

Hallojsan

djana
    Nä, ja tycker väl kanske inte att de är alldeles för stora. Men 75C hade räckt gott och väl. Det är klart att det finns tjejer som har D å större än så naturligt. Det har det väl alltid funnits ;) En kompis till mig har 70G helt naturligt. Men nu är hon nästan 1,80 å med breda höfter så man tittar väl till men de ser inte ut som fotbollar. Fast det är väl å andra sidan för att de inte är opade.

Jag blev bara så förvånad när flertalet inte verkade hålla med mig. Men det finns inte en käft som kan övertyga mig om att tex 75D är litet eller en av de vanligare storlekarna.

Nä, nu ska jag å vovven äta pizza.

Tjao

• vioola

Hej

AnnaS23

Du kan smörja in ärren med e-vitaminkräm/olja el någon med aloevera och lufta dem lite innan du sätter på en ny tejp. Jag fick också utslag, å det kliade något förskräckligt. Det var ingen vacker syn när jag tog bort tejpen...

Så länge du inte anstränger dig, typ bär väldigt tunga matkassar, lyfter skrot el nåt ;) så påfrestas inte ärren särskilt. Inte så bra om du slänger på en ny tejp ifall huden redan är röd å irreiterad. Vet det av egen erfarenhet.

Kramis

• vioola

Hejsan

Till swing å er som haft brösten i ett år eller mer. Mina boobies är ju nu 6 månader fyllda å ja undrar om ärren kommer ändras mycket nu efter det. Blir de mycket ljusare, tunnare eller kommer det inte hända så mycket mer...?

Kramis

• vioola

Hejsan

impossible_girl

Jag använde inte heller sportbh, var enbart obehagligt. Köpte en medium stay-in-place innan å en billigare variant på lindex. Men jag körde utan å de på kliniken sa att det går hur bra som helst.

Kramis

• vioola

Hej hej

impossible_girl

Jag opade mig den 25 nov 2005 på Hässleholms plastikkirurgi å la in 330cc runda geléhallon. Precis som ceciliaj går jag med helst utan bh fortfarande, eller med mjuka "bhtoppar" från lindex.

Finns också på plastic om du vill se.

Kramis

• vioola

Hejsan

Nu du snigeln kan du se mina bilder ;). Heter viooola på plastic förresten.

Kramis

• vioola

Hallå hallå

impossible_girl

Ja har dem under brösten.

Kramis

• vioola

Hejsan

Stackars dig la fleur, hur upptäckte du det? Syns det väl eller känns det mer?

Hoppas allt ordnar sig!

Kramis

Svar på tråden Bröstförstoring (5)