Inlägg från: bröstkaramellen |Visa alla inlägg
  • bröstkaramellen

Bröstförstoring (5)

Rat:

Jag hoppas så att det inte blir någon kapsel utan att det trappar av, sakta men säkert. Jag är jätteorolig för alla såna saker så jag förstår att du inte orkar glädjas fullt ut när det inte är riktigt bra än. Jag tycker så synd om dig som fick en blödning - det hade jag aldrig hört talas om innan. Men jag tänker på dig och skickar en värmande kram!

• bröstkaramellen

Rat:
    Jag hoppas att de 9-12 veckorna innebär en förändring till det bättre så att du slipper göra ett nytt ingrepp. Du får fortsätta skriva här - flera gånger om dagen - så att du vet att du inte är ensam utan alltid har några att "prata" med. Jag tittar in här lite senare i em igen. Kram!!

Diablo:
    Jag vet att jag har läst hur mycket du valde och vilken sort, men minns inte. Hur var det nu igen? Och personligen så tycker jag att formen är viktigast. Det gör ibland varken till eller från med några cc till, i värsta fall kan det bli fula kanter och att resultatet ser så där jättefejkat ut. Jag vet inte vad du fick för kupa, men en fyllig C-kupa/liten D i jättefin form - kan det egentligen bli bättre Detta var en personlig reflektion. Kram!!

• bröstkaramellen

Skulle va en fyllig B då. Hade ju det en gång men inte numera tyvärr....

Kram igen!!

• bröstkaramellen

Gud vad jag verkar snurra till det!!
    Jag menar att det är FINT med fyllig B, fyllig C osv. FORM går före STORLEK i mitt tycke (vill dock inte ha en liten A eller min hängiga B- för då hade jag inte valt att operera mig).

Hej svejs. Dags för jobbet!

• bröstkaramellen

Rat:
    Hur känns det idag? Någon förändring? Själv har jag bara nedräkning i huvudet. 20 dagar kvar.... Vi MÅSTE fortsätta träffas så här

Vioola:
    Kul att se att även du "garderar" dig från att bli missförstådd . Märker att jag gör detsamma. Men jag hoppas att den här tråden kan fortsätta ha högt i tak vad gäller diskussioner. Urviktigt!!

Diablo:
    Sola, bada och ta hand om dig i sommar och tänk VACKRA tankar om dig själv
    Det är lätt att fastna i negativa tankebanor, men allt har gått bra och de är fina och uppenbarligen inte små
    Tror du kommer märka det på alla blickar i sommar.

Famousfairy:
    Hur mås det idag?

Kram allihop!

• bröstkaramellen

Rat:
    Tråkigt att det fortfarande gör ont. Vet ju att du måste avvakta nu ett tag vilket inte kan vara lätt. Brösten är ju inte direkt lätta att "koppla av ifrån" kan jag tänka mig. Jag börjar närma mig min operation nu och visst blir man lite orolig när man hör hur ont och krångligt det kan bli efteråt. Jag hoppas så att du får slippa det snart!

Varma kramar.

• bröstkaramellen

Yaia:
    Vart har du opererat dig? Hur mycket? Sorts inplantat?

Någon här inne hade ett bra tips på medel mot de där finnarna som man alltså tydligen kan få efter operationen. Vad var det för medel?????

Kram på er alla!

• bröstkaramellen

Famousfairy:
    Du gav mig ett tips på ett medel mot finnar mellan brösten. Vart kan man köpa det?

Kram!!!

• bröstkaramellen

Hejsan tjejer!
    Kul att se att så många är pigga och glada så här på söndagsmorgonen

Famousfairy:
    Jag opererar mig den 23 maj så det är NÄRA NU!!!!!!!!!!
    Tack för hjälpen med ROC Purif-AC, emulsion. Ska kolla det snarast.

Rat:
    Låter som om det går åt rätt håll. Härligt!

Tärnansara:
    Vi är ju bekanta sedan "förr" . Ska nog ta en mjukglass idag när jag tänker efter.

Kram allihop!

• bröstkaramellen

Flisann:
    Jag kokade vanligt (ej klibbigt) ris och när det det kallnat fyllde jag det i två plastpåsar. 3dl kokt ris som man inte trycker till utan som är ganska poröst skulle då motsvara 300cc "inplantat". Sedan knöt jag ihop och plattade till dem så att de såg ut som ett silikoninplantat och stoppade in under bh:n (sport-bh är att föredra men jag fick dras med en vanlig). På så vis får man en känsla för hur stora de kan komma att bli sedan. En del menar att ca 50cc hamnar under muskeln (om man valt placeringen där) och drar då av samma mängd ris. Vet inte riktigt hur det är med det. Och det finns säkert andra sätt att lösa ristricket på. Det har var mitt. Obs - ris luktar inget vidare när det blir varmt innanför bh:n *hihi*.

Lycka till!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)