Bröstförstoring (5)
Min läkare sa nåt om att kolla om 10 år.Tror tom att jag skulle bli kallad på en kontroll.
Jag tänkte det får man se då.Jag tillhör ju oxå den äldre skaran så jag tänkte att måste jag byta en gång så ok.
Min läkare sa nåt om att kolla om 10 år.Tror tom att jag skulle bli kallad på en kontroll.
Jag tänkte det får man se då.Jag tillhör ju oxå den äldre skaran så jag tänkte att måste jag byta en gång så ok.
Diablo:
Lite tankar om storlekar bara.
Man blir lite konstigt blind på storlekar sådär efter.Jag var likadan.
Tyckte mina var för små ibland fick 75 E o jag som innan absolut inte ville ha för stora.Man blir lite knäpp .
Ibland när jag går förbi en spegel utan att tänka så ser jag att de är rätt stora men står jag o tittar så tycker jag inte det.
Det låter i mina öron som du fått ett par snygga bröst i lagom storlek.
Du vet vad de säger less is more.
Läste föresten att det är totalt jätte ute med stora fejk bröst.
Så ett par lagom stora snygga bröst är väl bra.
Famousfairy:
Det blir bättre jag lovar tyvärr måste du ha tålamod.
Förstår att det känns tungt men det BLIR bättre det kommer INTE vara två hårda bollar OCH solen skiner stor kram.
Rat:
Jag förstår precis hur du menar att du "känner " att du har bröst.
Jag gör inte det nu jag tror den känslan försvann efter 10-11 mån.
Jag kände av mina bröstmuskler hela tiden som att de var för korta o implantaten inte fick plats vid varje lite större rörelse men det gör jag sällan nu jo när jag simmar.
Jag trände tidigt men det var för att jag är en träningsnarkoman o klarade inte av att "komma efter" med det.I såna lägen har jag en järnvilja.
Det blir bättre jag lovar.
En Ystersyster:Kul att du fick jobbet lycka till!!!!
Hej!
Jag hade innan 70C eller 75 B la in 350 har nu 75 E eller bättre egentligen 70 F men det är svårt att hitta .
De blev större än jag trodde och ville egentligen , men nu trivs jag jätte jätte bra med dem.
Carebare:
En c cupa i 70 är inte så stor.Men min anledning var att mina bröst var två tomma skinnlappar pga av ammat tre barn o mycket styrketräning.
Jag har nu fått tillbaka de bröst jag hade en gång i tiden.
Jag är 45 år har för min ålder en ok kropp men dessa tomma skinnpåsar har jag aldrig kunnat förlika mej med.
Nu trivs jag alldeles utmärk med min kropp.
Nej det har inte alls med dåligt självförtroende att göra.
Jag vantrivdes lika mycket med att jag vägde för mycket efter mitt sista barn, men det kunde jag göra nåt åt.
Men dessa skinnpåsar kunde jag inte fixa själv.
Jag trivs helt enkelt bättre när jag gillar det jag ser i spegeln.
Jag var inte heller ute efter jättebröst bara ett par snygga och det fick jag.
Rat:
Den känslan hade jag länge att musklerna inte räckte till det går över till slut.
Kan känna det lite tom med nu faktiskt,men inte så det stör eller har jag vant mej?????
Rat:
Jag hade nåt skumt med vänster arm jag kunde inte sträcka ut den liksom syntes som "senor " som sträcktes under huden, min läkare sa att det var nerver som var i ofas typ men det gick över.
Nej simmning känns inte bra men jag simmar typ aldrig hade jag gjort är jag säker på att det hade försvunnit o muskeln vant sig.
En annan sak jag har mina ärr i armhålan såååååå mycket bättre det verkar när man hör er alla.Varför gör inte alla läkare det?
Jag har aldrig brytt mej om dem de var tejpade i 10 dagar ,jag hade inte ont där,de syns inte alls .Bara en undran.
Ni verkar ha problem o myckt jobb med era.
Annelie 23:
Ca 4 cm kolla nu men jag har svårt att se dem.
Jag masserade ett par månader.
Hallå alla!
Jag skriver det igen det tar tid lång tid för mej ca 10 mån innan jag kände mej normal.Det va jag som skrev det om bagageluckan.
Har inte varit inne här på ett tag, oxå ett tecken på att jag inte tänker på det så mycket längre.
De blir mjukare , den konstiga känslan att muskeln inte räcker till försvinner.
MEN ni måste ha tålamod det tar tid.
Min läkare sa till mej att man ska göra allt som känns konstigt just för att vänja muskeln vid sitt nya läge.
Han sa att efter två mån finns det inget man inte kan göra( med resarvation att jag har snittet i armhålan)
Jag töjde ,strechade muskeln mycket.
Jag är supernöjd med mina nu men jag var inte heller beredd på att det skulle ta sådan lång tid.
Kämpa på flickor
Rat:
Bra att du har fått en tid. Hoppas att det löser sig för dej.
Ja, man ska vara glad om man slipper det du har utan bara vanliga "läkningsprocess problem" de går över med tiden.
Jag känner inget konstigt nu eller väldigt sällan,utom som jag skrivit när jag simmar .Så jag gör nu en liten test min läkare sa ju att man skulle göra sånt som känns konstigt just för att vänja muskeln.Så nu simmar jag varje dag (har pool så det går lätt) och bara på en v. känns det mycket bättre.
Så gör det som tar emot istället för att undvika. ett tips från lilla mej
pickolina:
Jag trodde oxå att det var samma men att olika tillverkare kallade storlekarna antingen DD eller E, vilket jag aldrig förstått.
Så du menar att samma bh finns i både DD o E?
Jag har 75 E har svårt att hitta det i Sverige men jag är ofta i Danmark där har de ett helt annat utbud.
Så jag handlar bara där.
Ett tips om ni ska ut o resa till Danmark i sommar
pickolina:
Här i Malmö då alltså finns det inte E på Åhlens.
Har slutat att kolla i vanliga affärer de storlekarna finns inte här.Jag blir bara irreterad om man hittar nåt snyggt så finns det inte.
Inte på Triumf heller de slutar på D.
Så jag kör på danska märken.
Är Details en underklädesbutik i Stockholm eller?
Undrar för jag brukar vara där ett par ggr om året.
Rat:
Kul att höra av dej.Bra att det verkar nästan ok. Då löser det sig kanske av sig själv ,jag håller alla tummar för det.
Zemiramis:
En sak jag tänker på är att jag blev aldrig orolig när jag skulle jag op. för alla var sååååååååå underbara där , behandlade mej som en prinsessa.
Såna är de nog tror jag överallt .
Och sövas hinner du inte tänka på helt plötsligt sover du.
Jag fick oxå lugnande när jag kom in så jag var helt cool.
Får man det överallt?