Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

bröstkaramellen
    ja jag är så nöjd. de är nog svullna och bli lite mindre sen med det gör inget, jag tror att de bli bra andå.. äntligen kommer jag att ha små bröst!!
    Jag fick Mcghan Inamed 410MM 245g.
    Ref: 27-MM115-245Jag ha ingen aning om de är soft touch. Allting ha så olika namn på olika språk, Jag vet bara att de är sträva utanpå och att siliconet är ganska trög. Jo och de ska eventuellt bli dropformad!
    I think I'm brilliant!! so there!! And if "you" who ever you might be.. don't like them.. tough!! hi hi

• famousfairy

Tack swing!!
    Tjejer..jag tänkte just.. undra om det här med soft touch och vanliga har att göra med hur spänstig man är, om man har ammad eller ej,- om man är 20 eller 40- och hur mycket körtel fiber muskel mm man ha från början?
    Jag är lika nöjd nu som jag var tidigare idag! men.. bara drytg en timme kvar till tabletten..o det behöver jag fortfarande.
    och jag vila för det mesta fortfarande.
    kolla datorn ett par 3 ggr om dagen och titter på tv ca 2 timme.
    de är såååååå fina !!

• famousfairy

Rat! kära rat, lugn nu.. åk dit imorn i alla fall och kräver att de undersöker dig. det är din kropp det handla om, inte bara implantat.
    En hård smäll, var som helst kan orska innre blödning och känsel bortfall eftersom man slå i nerv topparna. blodet springa dit med all näring för att läker den "smällde området" och det kan bli svullnad.
    Åk ditt.. kram jag tänker på dig. :-/

• famousfairy

hej..
    att ha all mat o sånt färdig var fantastiskt hjälp för mig, men katt lådan!? Fyll på med mycket ren sand innan .. det är tungt med!
    men jag klara mig och det gör hon oxå.
    ok.. bedtime,, lugn Rat det ordna sig..

• famousfairy

hej, jag gjorde min i torsdags! lörd var inte kul, men ha blivit bättre sev dess..
    hmm hoppas min svullnad inte lägga sig för mycket o andra siden, jag var jo rädd att de skulle bli för stora. de flester här har sagt att de skulle kunna ha tagit lite större

Swing kanske vet!? eller YsterSyster? Nå? hur är det med svullnaden?

• famousfairy

heather..det stämma! jur mår du?
    Jag har klarat mig själv . Op på AK. alla var jätte bra utom den sista personen som jag hade kontakt med..tyckte hon var lite lite hård men ärligt talat är jag tacksam eftersom det var hon som fick mig rycker upp mig och åka hem! :-0 så egentligen gillade henne också!
    ja just det och jag nästan fick min "pre-med" 2ggr!! ha roligt!! em nej..
    fredag tog med till apoteket själv.. Som en hollywood stjärna.. Kul att stora solglassögon är inne.. gjorde mina ögonlock också! :-O
    Högre bröstet är lite ömmare än vänster, men jag tror att det är för att jag är höger hänt.
    JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ GLAD ATT JAG GJORDE DET!!!
    YIPPEE!!!!

• famousfairy

en ystersyster.. o swing..
    tack tjejer!
    vet du jag är nöjd men jag skulle ha varit nöjd med lite mindre också jag ville helt enkelt inte ha stora bröst och ja alltid sagt att
    så jag är bara nöjd och tror att jag ha hamnad på en B
    Jag få ju fjäril i magen bara jag tänker på det

• famousfairy

:-/ oj, vad jag skriva konstig.. måste vara tablettarna.Komma ihåg att Rat gjorde det också,.. undra hur det är med henne?

• famousfairy

heather:
    ah kanske men jag tyckte det var skönt att vänja sig med det som skulle händer. Kom dit 0930(hade tid 10 men var tidig forstås) Sista gången jag tittad på klockan var nästan exact 14.43!! det var i op-salen. De väckde mig runt 17:00 och jag åkte hem ca 20:30. Ca 45min efter en smärstillande och en anti biotiker.
    Min 1:a tid för op var 3/4 07.30 men jag fick tandinfektionistället!.. och de skickad hem mig..

• famousfairy

Just det.. Gabrilla Rubeck var min kirurg

Svar på tråden Bröstförstoring (5)