• Rat

Bröstförstoring (5)

Heather

Mindre svullna men fortf. hårda tycker jag och ont har jag. Speciellt i högra bröstet och i bröstvårtorna just nu. Vill helst gå utan kläder, men hur skulle det se ut!!!!!!!;-D

• Rat

Förlåt om jag är tjatig men.....HUR LÄNGE HADE NI ONT? Blir så nervös att något är fel när inte smärtan avtar, ungefär lika som i slutet av första veckan för mig

• Rat

Heater och Famousfairy:
    TACK snälla ni för att ni lugnar mig lite. Tycker det låter som om alla mår så himla bra på ort tid bara. Kan inte låta bli att jämföra mig lite...
    Jag har opererat mig tidigare akut. En större operation i buken. Tycker inte jag hade lika ont då men jag kanske minns fel...

Famousfairy:
    Jag är högerhänt, använde vänster hela tiden direkt efter. Jag har gjort ett lyft i höger bröst också, så det kanske inte bara är knuffarna som gör att det gör så ont där
    Datamusen .....ha ha. Du är rolig du!

• Rat

Famousfairy: Jag slutade med dexofen 2 dagar tidigare än jag "skulle". Ville hellre känna vilka rörelser jag skulle undvika. Är också rädd för att bli beroende. Äter sömntabletter. Det får räcka

• Rat

Jejan:
    Då ligger vi lika till. 20 dagar för mig idag! (om man räknar första dagen efter operationsdagen)Skönt att svimmningskänslorna avtagit för dig Kram

• Rat

Hallå jejan:
    Jag opererades 5/4(kanske räknade fel på nån dag) på Victoriakliniken. Storlek 245MM, känns lagom stort, hade inte velat ha större til min kropp Jag ska ta bort stygnen i morgon först. känns lite läskigt och se ärren för första gången. Hoppas det ser någorlunda bra ut, men det tar väl tid inna dom blir snygga kan jag tänka mig. Jag har lyft ena bröstet lite så jag har ärr runt ena bröstvårtan också. har haft lit mindre ont i dag. JÄTTESKÖNT! Hur mår du då?
    Kram

• Rat

Famousfairy:
    Stackars dig. Låter som du måste sakta ner tempot lite. det r så lätt att ta i för mycket dagarna efter tror jag , man känner sig så lättad att operationen är över. För mig känns det bättre idag. visst drar det och spänner och bröstvårtorna är jätteömma men det är inte alls samma smärta som jag kände i helgen. Och vilket väder därute. Ska ut och gå en sväng. Ta hand om dig nu vännen! Kram

• Rat

Jag är förtvivlad!!! Har varit hos Charles i dag. Har haft en blödning i högra bröstet percis som jag befarat. Fick ju en armbåge in där. Det bröstet är hårdare än det andra och det är risk för kapselkontraktion. Det är bara att vänta och se vad som händer med bröstet sa dom. det finns en liten chans att kroppen tar hand om det, men det lät inte så på dom tyckte jag. Blir det hårdare är det omoperation som gäller. KÄNNER MIG SÅ LEDSEN ...........
    Någon som haft en blödning?

• Rat

Någon som råkat ut för kapselkontraktion? Gick det att åtgärda eller uppstod det på nytt?
    JÄTTE TACKSAM FÖR SVAR OM NÅGON VET NÅT OM DETTA!!!!!

• Rat

EnYsterSyster:
    Du verkar kunna så mycket. Har någon aning om hur länge jag ska "avvakta". Kom av mig detta besked och frågade inte Charles. Han sa bara att vi får se hur det är om ett halvår. vill ju åtgärda det här så tidigt som möjligt. Har sökt honom på tel. men han är upptagen, har tydligen ett pressat schema med läkare från USA ända fram till fre.
    Bröstet är hårt, svullet och gult ......

Svar på tråden Bröstförstoring (5)