Nancy Pancy:
Första dagarna avskydde jag mina nya bröst som pesten. Efter en vecka mailade jag min kirurg och vill ta ut dem MED DET SAMMA för att inte förstöra mina gamla bröst. I samma veva var jag på återbesök och fick då höra att de kommer att bli bättre, jämnare, mer symmetriska m.m. bara jag har tålamod att vänta. Så jag fick "titt-förbud" i 2 veckor - något jag klarat dåligt men i princip har jag gjort så som flera här har tipsat dig om, dvs försökt strunta i dem helt i några veckor. Nu är mina 3 veckor och jag är som sagt fortfarande inte nöjd eftersom formen är lite sådär och bröstvårtorna inte riktigt sitter på samma höjd - det skiljer ca 1/2 - 1 cm beroende på hur jag står. Jag har många gånger tänkt att om bara bröstvårtorna hamnar på samma höjd så ska jag bestämma mig för att bli nöjd. Om de inte hamnar i samma nivå kommer jag be om en justering eller så kanske jag ändå tar ut inplantaten. Jag hoppas ändå att de ska bli symmetriska och fina(re) i slutändan - det är ju låååångt kvar innan de 6 månaderna har gått - och jag hoppas att de inte ska bli fulare och fulare utan istället bättre. Men visst misströstar jag ibland. Så håll ut, och du är inte ensam! Men är de hyfsat symmetriska och ok i formen så har du kommit en låååång bit på väg.
Min sambo fattar inte vad jag pratar om när jag nämner olika, konstig form osv. - han tycker att de är som mina gamla fast lite "mer" av dem så han tycker de är jättefina. Men de är inga "tonårstuttar" precis utan mer kvinnobröst (jag är ju faktiskt en 35-årig tvåbarnsmamma).
Rat, famousfairy - skönt att ni hänger kvar här. Jag skriver inte alltid så mycket men jag läser det mesta. Har varit lite deppig som sagt . En dag i taget!
Och det är kul med er andra som har varit med ett tag - jag läser era kloka inlägg.
Sen en liten fråga:
Jag har fått kanonkänsliga bröstvårtor, på gränsen till att det gör ont att snudda dem. Kan det bli bättre precis som de som inte har någon känsel alls?
Kram!!