Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

G'morron .. Varning!! Dag 12 - jag har ont i brösten!!!
    Igår kväll var jag tvungen att ta en silkes sjal över brösten och under sport bh'n. De är bara ömma!
    I dag ska jag byta min stay in place, Small är 75 och jag är 76 under så jag ska prova en medium. small kändes för tight runt revbenen, men jag vet att om den passa.. den bli jätte skönt. för 430sk man kan hoppas det!!

Hmm mjukna dom olika? jag tyckte att de såg ojämna ut igår och att den ena var lägre och större.. snacka om perfektionist!!!

• famousfairy

Ja ja absolut!! det är väl "naturligt" att den ena är lite större!!
    Ska maila min läkare och be o få flera dexofen .. tror inte Panodil klara den här.
    OK .. ska ut på bh jakt!!
    Rat.. tack.. det var lungnande besked!!
    KRAM

• famousfairy

Hej..jag gjorde min op för 12 dager sen, och ha fortfarande svårt att bära..2-3 kilo räcker. Och jag har så himla ont i huden!?
    det är så öm och känslig..
    jag ska gå prova stay in place en 3:a gång imorgon. Medium var alldeles för stort runt revbenen, Small C/DD som jag har är lite för löst över brösten tror jag.. men på A/B kunde jag knappt stänger blixtlåset, det liksom gick up.. Kan någon ge mig ett råd?
    jag tycker ändå att det släta matrialet på Casalls som jag fick på AK är skönaste mot huden, det är bara att det är lite tufft på såren.
    hej så länge..

• famousfairy

Rygg ont,
    Jag tror man få det för att man rörsig så lite efteråt, o viste är man lite framåtböjd 'för mig är det pga av att det drar lite i stygnen, och bröst musklarnar är stela.
    magen är öm och man kan inte "hålla in" eller
    använder den som vanligt .. och det är vanligtvis ryggens stöd.
    Men, det är värt det och det gå över.. kom ihåg att det är TVÅ stora ingrepp!!

• famousfairy

Hej Bröstkaramellan!!
    Jo det har gått bra, nu har jag ont igen men inget som smärtstillande inte fixa. Du vet hur man bli öm i huden när man ha flunsan?.. så är det på brösten.
    Det blev 245 när jag är naken då är det lite "silikon varning!" men med kläder är det ok.
    Jag ska ha sport bh dag o natt i tre veckor, sen nästan hela dagen i tre veckor till men helst i tre månader. Så lång tid ta det för att de ska verkliken "fäster"
    jag är såååååå glad!!
    Jag sovar halv sittande fortfarande(det va mest för ögonen) och det är skönare och mindre påfrestande på magen och musklar omkring..
    I love 'em ;.)

• famousfairy

Rat.. gumman,
    tänker på dig.. det gör alla här tror jag. Du är inte ensam,tack god gud att du valde en bra klinik som bry sig om sina patienter.
    Jag mår ganska bra men är så öm i huden.
    Leta förtvivlad efter en bekväm sport bh.
    den ena är för tight den andra lite för löst.
    gå på dexofen fortfarande.
    sen tror jag att dom är ojämna, den ena verka större.. men det är inte ens 2veckor ännu.
    Rat, stor kram, det måste vara hemsk för dig just nu..

• famousfairy

Rat.. jag kunde inte sova så här är jag..
    3 månader är den vanliga läknings tiden för en operation, inkl sår..de bruka säga 6-8 veckor för smärta och minst 12 för läkning.
    Det är inte lönt att operera dig igen med narkos och massa starka tabletter och sätta kroppen under allt stress om det finns en möjlighet att den repa sig själv.. tänk, vill du verkligen gå igenom det för igenting?
    Och jag förstår att det är svårt.. jag ha en tandläkare som verkligen bry sig och han kan ringa mig vid 9 på kvällen för att höra hur det är med tanden.. tänk va underbart att Charles ringde..han skulle kunna ah väntat tills 8 imorgon bitti! men han bry sig tror jag.
    Ordna ett återbesök.. ta inte för många sömn tabletter..och försöka reda ut vad DU kan göra för att hjälpa dig igenom det här.
    Till ex: hålla dig frisk som en kärna!! så att kroppen kan göra sitt job..
    nej nu babbla jag . ;) men jag bry mig,

• famousfairy

Rat.. hur är det?
    Bröstkaramellen.. se fram emot det med glädje!
    Storlek?-- Jag har 76 under och 86 över och är hur nöjd som helst. Liten C allt stor B sa dom.. och det är jag för det verker som jag är mellan storleker för sport bh MEN Lindex ha en med små hål i och den är jätte skön!
    Tack god gud att jag hittade er här..
    KRAM!!

• famousfairy

EM..? Jag är såååååå öm i huden! Ta en Dexofen och en panodil zapp ungefär vart 5/6 timme .. det hjälpa lite.. sen tycker jag att mina bröstvåter titta lite utåt men jag tycker att de ha mjuknad lite lite grann.
    Med kläder på är de fina, men naken det är forfarande lite "pamela" varning

• famousfairy

Rat.. fråga om du bör ta något anti-inflammatoriskt typ Voltaren? men FRÅGA FÖRST eftersom det är blodförtunnande som aticalsalisyra (magnecyl/asprin/ipren)
    försök att ta dina tabletter prick på tiden.. det kan hjälpa smärten..
    kram till dig.
    ps. klaga på! det är helt ok med mig/oss!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)