Inlägg från: Nancy pancy |Visa alla inlägg
  • Nancy pancy

Bröstförstoring (5)

pickolina:
    Jag hoppas verkligen det! Jag saknar att ha känsel i bröstvårtorna. =)
    Men visst är det så att en del inte alls får tillbaka känseln och att det kan ta många månader innan känseln kommer tillbaka?

• Nancy pancy

Jag upplever att mina bröst känns väldigt upptryckta under hakan och står rakt ut från sidan. Är det svullnaden? Kommer den "push-up känslan" färsvinna med tiden?

Dom känns också väldigt hårda, som två bollar, det försvinner väl det med hoppas jag? Och en sista fråga. Finns det någort man kan jämföra med, alltså ungefär hur mjuka dom kommer bli?

Varma kramizar!

• Nancy pancy

pickolina:

Fick nu tillbaka känseln i brösten och bröstvårtorna efter att du tagit ut implantaten? Och förrändrades storleken och utseendet mycket mot hur de såg ut från allra första början?

• Nancy pancy

pickolina:

Jag har en lite fråga till. Skiljer sig dina bröst som du har nu mycket från hur de såg ut innan du opererade in implantat? Jag har nämligen hört att dom kan bli slappare och mindre när man tar ur implantat.

Jag är jätte tacksam för allas hjälp! Det betyder massor och jag behöver verkligen det! =)

Kram!

• Nancy pancy

pickolina:

Intressant och spännande!! =)

Jag känner, konstigt nog efter så kort tid efter operationen, att jag har accepterat min gamla bröst. Känner också att det var onödigt att kasta ut så mycket pengar för att komma till den insikten. Så nu vill ta ut implantaten och få tillbaka mina gamla fina bröst. =)

Jag vet att jag inte ska göra något förhastat för att inte ångra mig. Men jag tror uppriktigt inte att jag kommer göra det. Jag känner att jag har lärt mig en läxa, en ordentlig läxa.

Jag får en varm och lycklig känsla i kroppen när jag tänker på att ta ut implantaten och få små bröst igen. =)
    Jag gillar inte alls känslan att ha sillisar och jag var ju faktiskt hyffsat nöjd innan operationen.

Aja, jag ska fundera mera och jag tänker på alla aspekter. Jag är inte alls lika deppig längre och kan tänka klarare.

Ha det gott!

• Nancy pancy

bröstkaramellen:

Vad sa din kirurg angående att förstöra sina gamla bröst om man väntar för länge med att ta ut implantaten? Kan dom bli det?

Jag är jättenöjd med resultatet förrutom att dom känns upptryckta under hakan och står rakt ut när man tittar på dem från sidan. Men de hänger nog till sig efter ett tag och så är dom nog fortfarande svullna.

Min sambo är också jättenöjd, likaså min mamma. Båda tycker att jag ska behålla dem och tycker att jag ska vänja mig. Men de vet inte hur jag känner riktigt inombords. Men jag ska inte göra något förhastat. Vill inte kasta en massa pengar i sjön. Phuuuuuuuu.....jobbigt det här. "Lyxproblem" =)

• Nancy pancy

pickolina:
    Kan inte göra annat än att hålla med bröstkaramellen! =) Tusen tack!

Kram!

• Nancy pancy

Hur mjuka bröst kan man förvänta sig?
    Försvinner någonsin känslan att man har något instoppat i sig? Alltså, kommer dom kännas någelunda naturliga?

Gokväll!

• Nancy pancy

dannie:
    Jag hoppas verkligen att du slipper känna att du vill ta ur dina implantat för det är ingen kul känsla. Det är jättejobbigt och man håller på att gå under av de onda tankarna. Man har lagt ut mycket pengar och det har tagit mycket på krafterna, även innan operationen. Jag tyckte jag var förberedd och påläst innan operationen och jag visste om att man kan må dåligt efteråt. Jag hade aldrig trott att jag skulle må och känna såhär.

Alla är olika känsliga och jag är väldigt känslig och jag mår otroligt bra av att få prata av mig!

• Nancy pancy

famousfairy:

Jag försöker hålla ut! Alla tjejer här är så gulliga och det gör det otroligt mycket lättare!

"Två blanka, höga, sprängfyllda bollar" är en väldigt bra beskrivning på hur jag känner att mina är. + att jag tycker att dom står rakt ut när man ser dem från sidan. Skönt att det har blivit bättre för dig, det ger mig hopp!

• Nancy pancy

Nyfniken:

Hoppas att jag kommer få läsa det!

• Nancy pancy

Annars mår jag mycket bättre nu och de onda tankarna börjar sakta men säkert försvinna!

• Nancy pancy

Vill bara tala om att jag mår kalasbra idag!!! Jag är jättenöjd med mina nya bröst!!! Jippi!

Kramizar

• Nancy pancy

Det var troligtvis citodontabletterna som gjorde mig så deppig. Jag är så glad att jag slutade äta dem! Mår som en prinsessa nu!

Jag är så glad att ni finns, jag hade inte klarat mig annart! Tusen tack!

• Nancy pancy

Jag klarar mig jättebra utan citodon. Jag äter inga tabletter alls längre, det är dag 10 idag. Slutade äta citodon i tisdags och tog alvedon istället, men bara på natten. Slutade helt med alvedon i torsdags, det känns bra att vara "tablettfri"!
    Har inte alls ont längre, bara något på natten men inte alls farligt. Det är mest att jag känner mig stel. Jag brukar gå ut en vända då och ställa mig på balkongen, jätteskönt!

Ha en kul kväll med din vadderade bh!

• Nancy pancy

Gokväll tjejer!

Vad har ni fått för råd angående träning?
    Jag är träningsnarkoman och vill börja träna igen!!!

Jag fick hårda bud. Jag får inte träna de första fem veckorna. Sedan kunde jag träna som vanligt med undantag för bröstmuskeln.

• Nancy pancy

Hej tjejer!

Jag är så lycklig, så lycklig, så lycklig!!
    Jag bara ÄLSKAR min nya bröst!!!
    Jag hade aldrig trott att jag skulle tycka om dom så här mycket.

Idag har jag shoppat BHar och det är så himla kul. Jag hade lite problem med att hitta rätt BH-storlek bara. Det blev en turkos i stl 85C och en vit i stl 75D och dom sitter kalassnyggt!
    Nu kan jag nästan tycka att mina "nya vänner" är för små, hehe. Tänk så konstig man kan vara.

Ha det gott alla där ute!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)