Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

Rat!
    det är 2 veckor idag!! 2 veckor sen låg jag och undrade va fan jag hade gjort till mig själv!!
    Alltså, ibland ha jag ont i brösterna. och det känns i bröstmusklarna men det värsta är att det känns som solbränna eller om jag har torrborstad för hårt eller nåt.
    Jag sov på rygg i natt för 1.a gången, det var skönt.
    Sen tycker jag att sidorna på brösten liksom sticka ut.. att de skull vara närmare varandra på mitten, men jag vet inte för jag har aldrig haft bröst förut!
    nu ta jag en dexofen och en panodil 3-4 ggr
    om dagen, och det hjälpa , men magen är fortfarande välgigt "sticky ute"!
    Jag blev glad att höra att du mår lite battre.. håll ut.. Kram

• famousfairy

Tack Swing!
    Jag ha knappt 2 cm mellan brösten och min kirurg visade mig en bild av hur de ser ut när de är för nära.. alltså när implntat är egentligen för stora för kroppen i frågan.
    Så jag tror nog att de sitter bra. och mina bröstvårt(or) (ar? er?) peka inte riktigt rakt fram som bil lampor!? .. men det är väl ok också antar jag. Det har bara gått 2v men ärligt talat det känns som solbränna så öm som den är. det är nog alla nerve tråder.
    Det är härligt att kunna skriva av sig här och få massvis med råd från alla er.
    tack swing.. ännu en gång!

• famousfairy

hej.. nu är det min tur att vara deppig..

• famousfairy

se du kan inte ens trycka på rätt knapp.. hade en torr fläck på ärret på ögonen som he gått av.. nu är jag rädd att det bli en riktigt ful ärr..
    och jag vet inte om jag gillar mina bröst, provad mina gamla bikini's idag JO jag vet att de inte skulle passa men herregud, de se ut som två bollar som bara sitta på var sin sida av bröstkorgen. jag får liksom inte in dom mot mitten.. och de är hårda och ömma
    Jag vill bara gå under narkos och glöm altihop tills jag mår bättre.. but.. I HAVE TO FACE MY PROBLEMS.. eller hur?
    tack för mig.. så länge

• famousfairy

.. och jag har inte tränad sedan början av februari och det tillsammans med min svullen mage .. och jag är alldeles lös och sladdrig och vit i kroppen.. och alla andra är unga och snygga och bruna..
    oh dear this is NOT good :-/

• famousfairy

Tack Rat.. tror jag bara behövde lite uppmärksamhet.
    Ja jag gjorde övre ogonlocket.. så jag äntligen fick min Extreme Make Over.. jag fatter inte hur dom orkade med allt!! + tänderna! jag hade min tand infektion och drog ut den 2 v innan bröst op. Jag åt ju antibiotiker i en månad, och nu alla dessa andra tabletter, Ska sitter i solen imorgon och ta hand om mig och bli vän med min kropp igen.
    Jag hoppas verkligen att du snart mår båttre- vet inte vad jag klaga på ..
    kram

• famousfairy

hej.. Rat.. deppigheten ha lagt sig lite, utom at jag sträkt mig när jag stängde garage dörren i kväll.. satan! men det behöver inte betyder en kraftig bro(å)skbildning. Jag är glad at jag gjorde det men är nästan lite generad över dom
    Själv då?
    Till Alla , Jag op på Akademikliniken
    jag är jätte glad för mina bröst! jag måste bara ha tålamod det ha bara gått 2veckor, varför ska det gå snabbt? en stykad fot ta ju 6 veckor!!
    Svårt att veta vad jag ha för storlek, men jag är 76 under och 86 över! innan var jag ca 79över!! (knappt det!)
    Tips!!
    *fyll era bh innan,vänja er med nån storlek
    * jag betald 10dager innan på nätet. Kortet ang storlek fick jag efter op i min pärm garantee fick jag med posten.
    * Efter OP-- jätte groggy - lite rädd eftersom jag skulle ta hand om mig själv, -men en vännina kom hem med mig och såg till att jag kom i sängen. Mycket glad att jag kom hem.
    *Dag 1 gick till apoteke(2 hållplats med t bana)var tvungen pga smärtstilland men särskilt antibiotiker, annars i sängen o sov, kunde inte läsa eller titta på tv, typ akut träningsverk jätte tung känsla i bröstkorgen, liv rädd att jag skulle nysa eller hosta,
    Dag 2.. Helvete hemsk! jätte ont från halsen till venusberget (nästan) lutade mig mot 3 kuddar kunde ej liggar plat.Tog smärtstillande vart 6 tim 07.00 -13.00 - 19.00 och 01.00 och bara lät kroppen göt sitt..
    Dag 3 lite bättre, och bättre sedan dess.
    Räkna med att ha det svårt att göra det mesta (lyfta en liter mjölk!) för minst en vecka.
    PS jag dushade dag 3, och tyckte.. så här ska jag se ut!!! .. YIPPEE!!!

• Meddelande borttaget
  • famousfairy

Hej igen hjälp..
    op 2 o halvt v sen, ha kört moppe, undra om det är samma sak som att jogga eller nåt..
    vad säga ni?
    är orolig att det "guppa" för mycket

• famousfairy

.. ha ont
    ps skrev ett långt inlägg om dagens.. men de granska det??

Svar på tråden Bröstförstoring (5)