hej.. Rat.. deppigheten ha lagt sig lite, utom at jag sträkt mig när jag stängde garage dörren i kväll.. satan! men det behöver inte betyder en kraftig bro(å)skbildning. Jag är glad at jag gjorde det men är nästan lite generad över dom
Själv då?
Till Alla , Jag op på Akademikliniken
jag är jätte glad för mina bröst! jag måste bara ha tålamod det ha bara gått 2veckor, varför ska det gå snabbt? en stykad fot ta ju 6 veckor!!
Svårt att veta vad jag ha för storlek, men jag är 76 under och 86 över! innan var jag ca 79över!! (knappt det!)
Tips!!
*fyll era bh innan,vänja er med nån storlek
* jag betald 10dager innan på nätet. Kortet ang storlek fick jag efter op i min pärm garantee fick jag med posten.
* Efter OP-- jätte groggy - lite rädd eftersom jag skulle ta hand om mig själv, -men en vännina kom hem med mig och såg till att jag kom i sängen. Mycket glad att jag kom hem.
*Dag 1 gick till apoteke(2 hållplats med t bana)var tvungen pga smärtstilland men särskilt antibiotiker, annars i sängen o sov, kunde inte läsa eller titta på tv, typ akut träningsverk jätte tung känsla i bröstkorgen, liv rädd att jag skulle nysa eller hosta,
Dag 2.. Helvete hemsk! jätte ont från halsen till venusberget (nästan) lutade mig mot 3 kuddar kunde ej liggar plat.Tog smärtstillande vart 6 tim 07.00 -13.00 - 19.00 och 01.00 och bara lät kroppen göt sitt..
Dag 3 lite bättre, och bättre sedan dess.
Räkna med att ha det svårt att göra det mesta (lyfta en liter mjölk!) för minst en vecka.
PS jag dushade dag 3, och tyckte.. så här ska jag se ut!!! .. YIPPEE!!!