Inlägg från: addicted |Visa alla inlägg
  • addicted

Hur mycket könshår ska man raka?

En fraga till er som tycker att orakat ar ackligt; vad menar ni med orakat? Vildvuxet 4 cm langt har eller vad?

Ar det okej att klippa ned haret kort till ca 1 cm och annu lite kortare runt sjalva musen men behalla formen av triangeln?

Eller maste man vara helrakad for att inte vara "acklig"?

Jag gor mig inte lustig om nagon tror det utan jag vill verkligen veta vad som anses vara "inte ackligt" nar det galler frisyrer dar nere.

• addicted

Hur lange tar det innan haret vaxer ut ca 1 cm eller sa efter att man har helrakat sig? Kommer det att skava och vara javligt under tiden ocksa eller?
    Snalla, snalla svara fort!

• addicted

Nu nar man behover det far man minsann inga svar i en trad med 200 svar. Vart tog ni vagen allihop??

• addicted

Sjalvklart ar det olika, men det maste ju finnas nagot riktmarke tycker man. Men en till tva manader later som en evighet! Stammer det verkligen?
    Jag tyckte nagon sa 2 veckor nanstans? Snalla, snalla, sag att det ar tva veckor for en halv cm!

• addicted

F'lat, tattar-Emma, men vilken tror du pa? 2 veckor eller 2 manader for ca 1 cm?

• addicted

Ah nej, nu ar ni flera stycken som har sagt 1-2 manader for en enda ynka cm. Kan ingen har vara snall och komma och saga att det gar pa en kvart eller nat? Tycker det later jattelange for 1 cm?

Pickolina, du brukar ha svar pa det mesta, vad sager du?

Och om det nu tar sa lange som 1-2 manader, hur lange ar det sa har laskigt stickigt och stubbigt? Yikes, onskar att jag aldrig hade provat...

Jag vet att jag tjatar men jag maste ju fraga tills jag far det svar jag vill ha!

Svar på tråden Hur mycket könshår ska man raka?