• fiore

bröstförstorning

Hej!

Vill gärna vara med och diskutera bröstförstorning. Bor i Stockholm och ska operera mig i juni på Kirurggruppen.

Skall lägga in 420 gr, men undrar om der "räcker om jag vil ha en fyllig D-kupa. Har en liten B-kupa idag, 1.73 lång väger 63 kg.

• Svar på tråden bröstförstorning
  • pickolina

Kila över till bröstförstoringstråden som redan finns så får du säkert massor av svar på alla de frågor du kan tänkas ha.. :)

• pickolina

Jag hade c-kupa innan och la in 270cc, vilket resulterade i DD-kupa..

• vioola

Hejsan

Jag är 174,5 cm å väger runt 62 kg. Jag hade ca 75A har nu 75D/70DD. Jag la in runda geléhallon strl 330cc.

Bli medlem på plasticsurgery.mylava.net, där finns många som varit i din sits, finns även bilder å många trevliga personer ;).

Kram kram

• paprika

Hejsan!!
    Vioola...
    En fråga till dig som jag hoppas du kan svara på..skulle göra mig glad.
    Undrar ifall du skulle kunna mäta ditt ena bröst från det börjar o över till bröst benets mitt..Hoppas du förstod hur jag menade.
    Har själv opat mig o har 21 som blev en halv måne ca st fyllig B.... Om jag skulle vilja ha större halv måne nästan 23. Kollar lite så. Bara ett hum på vad det ger av 330 vi är lika långa o vikt samt 75 A innan op...funderade på nästan 400 cc då..men går bara i funderingar ennu...kram från mig../P

• paprika

Jag la in 310 cc...men ej runda..där har vi nog det..att det blev annorlunda..ja..då kommer jag nog behöva 400 när jag vill ha droppformade..ja..kram/P..men hör gärna ditt svar om du ger mig ett!!*L*../P

• vioola

Hejsan

Jag mäter ca 89 cm över bröstet. Runt 23-24 cm är de. Uppifrån å ner är de runt 19 (tror jag), inte riktigt säker på var man ska börja mäta.... Hoppas något av måtten var rätt som du ville ha ;).

Kramisar

• paprika

Hej!!Vioola
    Tack jag fick perfekt info..ler...är helt nöjd. :)..kram/P

Svar på tråden bröstförstorning