• Nanah

Bristningar

Det är så att jag har jätte mycket bristningar i innerlåren vilket är jätte fuuuult. Speciellt till sommaren så när man har bikini / badräkt så syns dom otroligt mycket.
    Har någon annan samma problem och vad kan man göra för att motverka detta.
    Jag har ett stort komplex över detta....usch!!

Förutom detta så tror jag att det bara blir mer och mer för varje år....snälla!!!! om nån kan nåt om detta ...help me!

// desperate

• Svar på tråden Bristningar
  • SYL

Strivectin ar en asdyr kram som tydligen ska vara fantastisk. Annars ar det forstas viktigt att halla huden mjuk, samt inte oka drastiskt i vikt..

Brun-utan-sol doljer val det varsta. Om du skams, satsa pa en bikini i "shorts modell"

• Nanah

Tack så mycket för tipset! Vill absolut prova krämen om den inte är allt för dyr.

Vet du vart man kan få tag på krämen och ungefärligt pris?

Jo, en shorts modell döljer visserligen lite men jag har mycket mer än så....det sträcker sig ända ner till "knäna" typ...asså innanlåren och långt ner.

• hanch

Känner igen problemet. Mina uppkom då jag för några år sedan gick ner 15 kilo i vikt. huden hann liksom inte med riktigt.

• famousfairy

Det finns någonting som heter "CoverDerm" Finns bla på parfumeri och Debenhams,( i sektionen in och till höger där de har olika märken.)
    Det är ett vatten fast smink särskilt för sånt (används på portvin märke till.ex)
    Jätte trög i konsistens men när man ha vant sig är det fantastisikt.
    Jag ha fula acne ärr.. jag vet, och ha använt det som scensmink.. den rör inte sig!!

Svar på tråden Bristningar