• palcam_Girl81

Såpbubblor NGN???

Hej nu kommer min fråga igen !!!! är det ngn som har provat såpbubblorna från brollopsbubblor.se ?? jag har inte haft möjlighet att prova men kommer inte på ngt annat att använda funderade på den där konfettin på calligraphen som smular sönder men kan inte hitta den alls längre!!

Jag behöver hjälp nu !!!!

• Svar på tråden Såpbubblor NGN???
  • h-b

det kanske är speciella såpbubblor från bröllopsbubblor, men om det är vanliga såpbubblor så blir det väldigt lätt fläckar av dem..... Kanske nåt att tänka på...

• palcam_Girl81

ja det var dom jag tänkte på .....vet dom om dom fläckar eller är det som dom säger att dom är fläckfria ???

• Skivbaren.nu

Ingen erfarnehet själv av dem, men jag har fått höra härifrån är att de ska vara helt fläckfria såpbubbler om man beställer därifrån.

• beppelina

Jag har beställt och testat hemma, funkar bra och inga fläckar... har iof inte testat på alla material

• S&F

Jag har inte testat, men vi ska köpa dessa bubblor och fått löftet att de inte fläckar ner kläder.

• palcam_Girl81

Tack för all hjälp !!!

jag vill helst ha såpbubblor men det måste väl räcka till alla eller kan folk skiftas om att blåsa tro???

• S&F

Nu har jag varit och handlat två boxar med såpbubblor. De funkade superbra och fast jag blåste flera bubblor på min sambos kläder, syntes ingenting.

Man kan säkert dela en flaska (men de är ganska små) på två personer.

Vi ska ha både bubblor och rispåsar så får folk välja.

• awarwen

Jag fick hem mina såpbubblor från bröllopsbubblor.se igår. De är uuursöta. De har formen av ett brudpar, ena flaskan är brudgummen och andra flaskan är bruden. Såpbubblorna är enbart för barnen och ungdomarna, de vuxna kommer att få fågelfrön eller liknande i små vita pappstrutar.

• Helcore
    Mullisen skrev 2011-03-31 16:48:13 följande:
    www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?QRY=s%C3%...

om du vill ha enkla
    Jag köpte dessa! Tyckte de var sååå fina! Band ett litet rosa band runt. Köpte en per person. (80 st). Jag har varit på flera bröllop med bubblor och aldrig fått några märken på kläderna.
  • Mullisen

JAg har också köpt mina på panduro som ja ska binda ett liten fint band runt..
    frågade dom i butken o m de blir fläckar på kläderna men de sa hon att de inte blir.. dom have även testat de så hon va helt säker..

Svar på tråden Såpbubblor NGN???