• angelici_81

clip on örhängen

hej

någon som vet någonstans på nätet där man kan hitta strass örhängen med clip on?

eller glas pärlor m.m.

• Svar på tråden clip on örhängen
  • feilitz

Såg att frågan va ställd för år sedan, men det kanske kan hjälpa någon annan. Kolla ebay.co.uk sök clipon earrings. Finns massor och dom flesta skickar worldwide. Där hittade jag mina =)

• EmmaCOlofsson

Hej!

Hos jewel.se hittar du några få från Pilgrim:)

Lycka till! 

• Ylva368
    feilitz skrev 2011-08-26 10:03:34 följande:
    Såg att frågan va ställd för år sedan, men det kanske kan hjälpa någon annan. Kolla ebay.co.uk sök clipon earrings. Finns massor och dom flesta skickar worldwide. Där hittade jag mina =)
    Mig!
    Jag har precis för första gången köpt något på ebay. Ett par clip on örhängen. Ska bli spännande att se om de kommer fram.
  • Pinkgrape

Haha ja, tråden var riktigt gammal.. men om det är någon som letar just nu - kolla på Glitter! Där köpte jag några par fina clip on till min dotter :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Aniara4

Jag köpte ett par väldigt fina pärlörhängen med skruv på Två Hjärtan samtidigt som vi beställde ringen. Men de kostade ca 500:-.

Ett par strass-clips har jag liggande i en låda sen millenieskiftet, men jag gissar att trådstartarens problem är löst för länge länge sen...

• förlovadflicka

På tal om clips, någon som någonsin haft ett par som inte dödar ens örsnibbar? Har haft jättemånga par, ett tag (när jag var elva, haha :P) var min livsuppgift att hitta nya, men använder jag dem längre än en timme får jag så ont att hela huvudet värker. (känner inget tills jag tar av dem, men sedan) hjälper inte om de har skruv, de måste ju ändå sitta fast ordentligt i öronen...

• Aniara4
    förlovadflicka skrev 2011-08-26 22:58:36 följande:
    På tal om clips, någon som någonsin haft ett par som inte dödar ens örsnibbar? Har haft jättemånga par, ett tag (när jag var elva, haha :P) var min livsuppgift att hitta nya, men använder jag dem längre än en timme får jag så ont att hela huvudet värker. (känner inget tills jag tar av dem, men sedan) hjälper inte om de har skruv, de måste ju ändå sitta fast ordentligt i öronen...
    Ja, det är ju den stora nackdelen! Antingen sitter de för löst och halkar av, eller så sitter de för hårt och mosar örsnibben. Kommer ihåg att jag tog av mig de där strassclipsen flera gånger under den där nyårsfesten.

Konstigt nog minns jag inte att jag hade samma problem med alla mina färgglada plastclips med stora hängen i mitten av 80-talet?
Svar på tråden clip on örhängen