clip on örhängen
hej
någon som vet någonstans på nätet där man kan hitta strass örhängen med clip on?
eller glas pärlor m.m.
hej
någon som vet någonstans på nätet där man kan hitta strass örhängen med clip on?
eller glas pärlor m.m.
ingen?
www glamor.se
Såg att frågan va ställd för år sedan, men det kanske kan hjälpa någon annan. Kolla ebay.co.uk sök clipon earrings. Finns massor och dom flesta skickar worldwide. Där hittade jag mina =)
Hej!
Hos jewel.se hittar du några få från Pilgrim:)
Lycka till!
Haha ja, tråden var riktigt gammal.. men om det är någon som letar just nu - kolla på Glitter! Där köpte jag några par fina clip on till min dotter :)
Jag köpte ett par väldigt fina pärlörhängen med skruv på Två Hjärtan samtidigt som vi beställde ringen. Men de kostade ca 500:-.
Ett par strass-clips har jag liggande i en låda sen millenieskiftet, men jag gissar att trådstartarens problem är löst för länge länge sen...
På tal om clips, någon som någonsin haft ett par som inte dödar ens örsnibbar? Har haft jättemånga par, ett tag (när jag var elva, haha :P) var min livsuppgift att hitta nya, men använder jag dem längre än en timme får jag så ont att hela huvudet värker. (känner inget tills jag tar av dem, men sedan) hjälper inte om de har skruv, de måste ju ändå sitta fast ordentligt i öronen...