BT-fria dagar... :-(
Skall flytta nu och kommer strax packa ihop min dator. Kommer säkert dröja minst 40 timmar (eller mer, huvva) innan jag kan BTa igen. Oh stackars mig
Ha det så trevligt allihopa!
Kram /Mhäh
Skall flytta nu och kommer strax packa ihop min dator. Kommer säkert dröja minst 40 timmar (eller mer, huvva) innan jag kan BTa igen. Oh stackars mig
Ha det så trevligt allihopa!
Kram /Mhäh
stackars liten.. hur ska du klara dig med abstinensen.. det kommer bli hårt.
Ska också flytta fast i juni, kommer inte kunna ha bredband på 3-5 veckor!!!Det kallar jag panik! Får ha modem under tiden, kan ju inte vara utan BT.
uhh modem *rädd*
Ja, det var inte igår man använde sig av modemuppkoppling direkt
Vi flyttar till hus och då tar det så lång tid att koppla in bredband. Jobbar dessutom mycket med datorn hemifrån så hur detta ska gå till vet jag inte...
Ammo
Lider med dig...
Tack Cinderella! Hoppas på trollstaven, att det löser sig på nåt bra sätt ändå..
Flyttar 10 juni så jag har ett tag på mig att kolla upp olika leverantörer, kanske finns det någon som är snabbare??!
Aaahhhh, tillbaka. Vad sönt det är!
sKönt...
*garvar*
jag vet hur det är... var utan nätet i 3 veckor! Till min stora förvåning överlevde jag Hann tom läsa en massa böcker!
Vi flyttar nästa vecka och kommer att vara utan i flera veckor! Jag ska dock kika in på jobbet :D