• Brucean

Sprickor i mungipan

Hej!

Jag har ständiga problem med sprickor i mina mungipor, astradigt! Jag vet inte om de går under munsår, tror inte det...
    Jag har ofta torra läppar oxå, men det har jag äntligen hittat en fix mot, ett fantastiskt lip balm, från Himalaya. Tidigare har läppbalsam och dyl endast hjälpt ett tag, precis som läpparna blir recistenta mot produkterna!

I vilket fall, hittar inget som hjäper mot sprickorna, dra jag på creme av olika slag funkar de kanske en dag eller två, men framförallt så får torra jag otroligt nog finnar av cremerna istället (vilket jag aldrig! har annars) Ond cirkel alltså, sprickor eller finnar...

Ngn som har ngt bra tips, kost eller produkter som hjälper?!

/Brucean

• Svar på tråden Sprickor i mungipan
  • Brucean

VA!
    KAn jag få nervskador av sprickor i mungipan?!
    Eller, jahaaa du menar av B-vitaminbrist?! Vadå trög jag e....

Och oj, jag har ju lidit av dessa i fleeera år... är dte därför jag känner mig trögare för varje år ;)

• Brucean

Elisabeth funkar, men ger mig finnar!!!
    /Brucean

• Brucean

Tack alla för era tips!
    Jag ska testa med att börja käka lite vitaminer (har för mig att en tandläkare har nämnt järnbrist)...

Och om det inte hjälper får jag väl ta en tur till farbror doktorn, jag har ju eksem så det är väl det det beror på eg. men när jag smörjer och håller på så blir det finnar istället för sprickor och ibland känns det nästan som jag hellre har sprickorna än finnarna....
    /Brucean

Svar på tråden Sprickor i mungipan