• Maja_Gräddnos

Jag längtar!

Är sambo och förlovad ("engaged to be married") men det kommer dröja några år innan vi kan gifta oss, mest pga ekonomin eftersom vi är fattiga studenter nu.
    Vi var på bröllop igår och idag har vi diskuterat massor om vårt framtida bröllop.
    Jag längtar verkligen.. men det känns som om det kommer dröja en evighet till det kan bli verklighet!

Finns det någon annan som är i samma sits?

• Svar på tråden Jag längtar!
  • Kurdovic

allting kommer dröja i min o killens relation :(

nr 1. vi smyger med förhållandet för mina föräldrar...

och jag har ingen aning hur länge vi kommer smyga, plus han bor i sthlm o jag i gbg...

men vi har planerat att tatuera in varandras namn i nacken :) det är typ våran förlovning :) det är nåt jag ser framemot iaf...

men bröllop o hela köret får vi ta när jag vågar berätta om han för mina föräldrar...

• Nightingale

080808
    det är vårt datum. Men vi är inte ens förlovade så jag håller på att längta ihjäl mig.....

Men den som väntar på något gott..

• Pumpkin

Vårt datum är också 080808 och vi är inte heller förlovade än. M2B säger att han vill sköta det, så jag väntar snällt.

Men jag längtar ihjäl mig!

• Nightingale

Vi har åtminstone bestämt förlovningsdatum, även det 2008.. jag dööööör....

Men ringarna ska köpas i usa, hösten -07. Alltid nått! Då kan jag åtminstone TITTA på dem!

• Lucia05

Vad är det ni tror blir så annorlunda?
    :)

• Maja_Gräddnos

hmm.. men det är ingen (som jag) som redan är förlovad men som väntar några år innan det blir bröllop?

• Nightingale

Jag tror inte att något kommer att bli annorlunda, inte alls! Men jag bara längtar tills det blir vi på riktigt, att jag kan säga att det blir min MAN och så att ordna en fest för alla människor jag tycker om!!! Det kan ju inet bli bättre!!

Dessutom längtar jag efter att bli ringmärkt!

• Pumpkin

Jag håller med Nightingale!

• pickolina

Kurdovic

OJ! Hoppas för din skull att du slipper ta bort den med laser sedan då..

• Trancequeen

Men se det såhär, då har du ju något att se fram emot! :D

• Lins

Kurdovic:
    Gjorde inte ni slut? Tyckte jag läste det i en annan tråd...

• Lins

Sorry Kurdovic! Tog fel......
    Lycka till!

• Maggie s

Kurdovic!

Hopaps ni löser det verkligen.. bara för att ni kommer från olika länder och har olika kultur/tradition ska det inte hindra er!!

Lycka till!

• Mastermind

Vi förlovade oss på vår 3-årsdag 2004, och har också 8/8/8 som bröllopsdatum. :) Längtar inte ihjäl mig (än), men jag ser fram emot det. :)

Svar på tråden Jag längtar!