• jejan

Hur går cambridge-metoden till?

Hur går egentligen cambridge-metoden till? Skulle vilja gå ner ett par kilo... eller närmare bestämt 7-10 kg...
    Tacksam för svar.

• Svar på tråden Hur går cambridge-metoden till?
  • Ellte

Det är ett märke på kostersättning..som Nutrilett och Naturdiet och vad de nu heter. Skillnaden är att på Cambridge "måste" du köpa pulvret genom en konsulent så det finns någon slags kontroll :)

www.cambridgekuren.se/

• jejan

Tack för ditt svar Ellte. Jag var inne på hemsidan men jag hittade inga priser... Någon som vet?

• pickolina

Om du söker på google så hittar du massor av sidor där pris osv finns. Kostar ungefär 440:-/veckan har jag för mig. Orkar inte dubbelkolla just nu.

Fördelen med Cambridge jämfört med de andra som ovan nämts är dels smaken. CB är mycket godare. Sedan så dricker man bara 3st/dag till skillnad mot tex naturdiet där du måste klämma i dig 5st/dag.

• Ellte

:D Fast DET känns som det är en smakfråga va?

Jag gillar själv svampsoppan men de andra är på tok för söta för min smak...

• Nimis

Jag är tyvärr inte så förtjust i CB-smakerna, men det verkar vara väldigt individuellt.

• pickolina

Ja det är absolut en smakfråga men generellt verkar det som att de flesta tycker så. Självklart inte alla dock.

Svar på tråden Hur går cambridge-metoden till?