skillnad på naturdiet o nutrilett?
Vad är skillnaden mellan Naturdiet och nutrilett?? Gör det skillnad i viktminskning?
Vad är skillnaden mellan Naturdiet och nutrilett?? Gör det skillnad i viktminskning?
jag tror inte att det gör någon skillnad viktmässigt men Naturdiet är lite billigare och smakar faktiskt bättre tycker jag.
Jag har gått över till naturdiet nu med cafelatte smak.. inte nåt vidare eftersom jag inte är nån kaffemänniska men det slinker ner iallafall. Har du provat naturdiet och hur mycket gick du ner med det?
Jag håller på att dricka det nu men byter bara ut lunch och kvällsmat. Frukost och middag äter jag som vanligt men tänker mig för och försöker minska på kolhydraterna. Sen promenerar jag med stavar 5 km varje morgon puh. Har inte vägt mig än men tänkte göra det på fredag så jag får höra av mig igen.
Om ni inte gillar dem, varför inte testa andra märken???
Ex. cambridge, modifast, twinlab, star nutrition, herbalife osv osv...
Många verkar gilla just modifast och cambridge. Personligen tycker jag att vambridge är den enda av alla dessa som är OK... Det är ju en smaksak och man får ju prova sig fram men om ni inte gillar nutrilette och/eller naturdiet menar jag.
Jag tycker bägge märkena är goda ska inte klaga alls och man går ner i vikt oxå.. hehe