• Guccigirl

Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...

Hej alla underbara BT brudar....Jag vill tacka alla er som kommit med råd, tips och värmande ord innan jag gifte mig...TACK! Nu är jag gift och världens lyckligaste.......

Här kommer våra bilder från New York,är inte direkt super duktig på att länka till bilder men hoppas att ni har tålamod.....

se.msnusers.com/t4ndqpqjmpvrcislf1nj4o59d1/dokument.msnw%2FNYC%20Br%C3%B6llop&fc_a=0

Många kramar
    Guccigirl/Hannah

• Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...
  • Pepparmyntan

Stort grattis. Jag kommer dock inte åt några bilder gör ni andra det?

• Vicky83

Grattis!!!

Jag kommer inte heller åt bilderna...

• Augusti-06

Grattis!!!
    Jag kunde inte heller se bilder...

• Guccigirl

hmmm..konstigt, varför kan jag se bilderna via länken i inlägget?

• Gable

Du måste nog göra albumet offentligt för andra att se. Som det är nu är det bara öppet för medlemmar.

Grattis till bröllopet!

• Guccigirl

jaha..jag som verkligen inte är värsta hackern...fattar inte riktigt hur jag skall göra det offentligt...läser och läser på sidan men det står inte någonstans....Någon som vet eller haft samma problem?

• Augusti-06

Tror "bara" att man bockar i en liten ruta/cirkel...

• idolf

Guccigirl:
    Prova att gå in på "verktyg för värdar" längst ner i menyn till vänster på sidan. Då kommer det upp lite olika länkar, klicka på "ändra inställningar för din grupp". Där finns det en rubrik "inställningar för medlemsskap" med lite olika alternativ, välj "offentlig". Då kan alla se

• Guccigirl

hej igen,

tack idorf...men den är redan i-klickad...varför fungerar det inte för er att se mina bilder då?

• idolf

Då har jag ingen aning.. konstigt..

Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...