• Guccigirl

Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...

Hej alla underbara BT brudar....Jag vill tacka alla er som kommit med råd, tips och värmande ord innan jag gifte mig...TACK! Nu är jag gift och världens lyckligaste.......

Här kommer våra bilder från New York,är inte direkt super duktig på att länka till bilder men hoppas att ni har tålamod.....

se.msnusers.com/t4ndqpqjmpvrcislf1nj4o59d1/dokument.msnw%2FNYC%20Br%C3%B6llop&fc_a=0

Många kramar
    Guccigirl/Hannah

• Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...
  • Guccigirl

hmmm..konstigt, varför kan jag se bilderna via länken i inlägget?

• Guccigirl

jaha..jag som verkligen inte är värsta hackern...fattar inte riktigt hur jag skall göra det offentligt...läser och läser på sidan men det står inte någonstans....Någon som vet eller haft samma problem?

• Guccigirl

hej igen,

tack idorf...men den är redan i-klickad...varför fungerar det inte för er att se mina bilder då?

• Guccigirl

Tack tjejer, vad glad jag blir !!! era ord värmer verkligen.....Kram i massor

• Guccigirl

åhh ni är så snälla.....

Liten lilja,

Min MAKE :) hittade näsduken på Slipsgossen, den har ett pasleymönster (stavning?) i sig , jätte fin.

Stämmer jag har ett sidenband inbakat i knuten. Jag gjorde både hår och make på en salong. Kopiera du, du kommer att känna dig super fin , jag lovar!

Lycka till allesammans med era blivande bröllopsdagar och liv!

Kram Kram

• Guccigirl

Länken till sidan ligger på 2 sidan i tråden , då kommer ni nog in!

Yamman:

Ringen är en egen design, är verkligen helt kär i den! Min drömring....
    skorna...ja det är, tro det eller ej, Fornarina! PÅ REA FÖRRA SOMMAREN hi hi hi, 50 %! Jaa.. maken la alla pengarna på ringen så det fick bli ett par skor i garderoben....Fast dom var "nya" , hade inte använt dem än.

Tack för alla snälla ord, man blir så glad!

Kram Kram

• Guccigirl

Gemma,

Vår fotograf Heter Tracy Toler, www.maiastudio.com....Helt underbar människa! Fick oss att slappna av och känna oss naturliga.Rekommenderar henne verkligen.

• Guccigirl

Hej Lilla lina...

Tack för de snälla orden!

Om man inte räknar med shopping pengar för där kan man göra av med gränslöst mycket pengar..så för en vecka i NYC på ett bra hotell, flyg, ring, kläder,smink och hår,blommor,kyrka,
    fotograf,morgongåvor, marrige licence ca...50-55 000 kr. Men det var värt varenda krona. Vi fick för hälften av pengarna man lägger ut på 1 dags bröllop en hel veckas bröllop!!! så vi är verkligen super nöjda! Om det blir bröllop i NYC så kommer ni inte att ångra er!

• Guccigirl

åhh vad du är Gullig jessica!!!! Var inne och kollade er lilla sida....Gud så kul, porslinsfabriken är super fin! Vi skvallrar mer på måndag!

Kram i massor

Hannah

• Guccigirl

Hej emra!

Vi betalade 500 dollar. Vi hade henne i 1 1/2 timme. Då hann hon med vigseln, Hon kom 14 .45 till kyrkan. Sedan promenerade vi till Time square, tog en taxi därifrån till Central park och tog de sista bilderna där. Totalt blev det 200 bilder som hon skickade via fedex på en CD hem till oss ca 2 veckor efter vi kommit hem.Vi träffade henne för ett möte innan, på måndagen innan vigseln, som tog ca 1 timme. Vi bestämde där för vilka sorters bilder vi ville ha, pratade om olika locations,hon visade olika sorters bröllop hon hade fotat, hur vi ville framställa oss, tidsschema osv. Detta ingick i priset. Vi är super nöjda med henne! Gå in på hennes hemsida och titta runt lite...www.maiastudio.com.

Kram Kram.....

• Guccigirl

Ms N............vad kan jag säga ....TACK!! Jag blir så super glad, så tack än en gång för de jätte fina orden!

• Guccigirl

Hej,

Tack, L, hör av mig snart!

Fru Frö, Det är ett två delat set. Draperad top och A-klockad kjol. Jag har köpt det på Tara jarmon på Biblioteksgatan. Det fanns klänning, men jag tyckte att man hade mer användning av det två delade. Ring och hör efter ifall de har kvar det. Jag köpte det i början av Mars..så de har säkert kvar det. Lycka till!

• Guccigirl

Hej Gibban,

Guccigirl här.....Jag hjälper gärna till!

Kram Kram :)

Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...