• Guccigirl

Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...

Hej alla underbara BT brudar....Jag vill tacka alla er som kommit med råd, tips och värmande ord innan jag gifte mig...TACK! Nu är jag gift och världens lyckligaste.......

Här kommer våra bilder från New York,är inte direkt super duktig på att länka till bilder men hoppas att ni har tålamod.....

se.msnusers.com/t4ndqpqjmpvrcislf1nj4o59d1/dokument.msnw%2FNYC%20Br%C3%B6llop&fc_a=0

Många kramar
    Guccigirl/Hannah

• Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...
  • lillalina

Oj vad fina ni var! Helt ett bröllop i min smak. Ringen och bilderna är fantastiska!

Vad får man räkna med att betala för bröllop och resa och allt runt omkring? Är själv sugen på något liknande. Förlovade oss i London så varför inte ett bröllop i N.Y?! ;)

Stort grattis!

/LILLA LINA

• Guccigirl

Hej Lilla lina...

Tack för de snälla orden!

Om man inte räknar med shopping pengar för där kan man göra av med gränslöst mycket pengar..så för en vecka i NYC på ett bra hotell, flyg, ring, kläder,smink och hår,blommor,kyrka,
    fotograf,morgongåvor, marrige licence ca...50-55 000 kr. Men det var värt varenda krona. Vi fick för hälften av pengarna man lägger ut på 1 dags bröllop en hel veckas bröllop!!! så vi är verkligen super nöjda! Om det blir bröllop i NYC så kommer ni inte att ångra er!

• lillalina

Hej igen!

Låter som ett bra pris... man får ju en semester på köpet ;)Detta tål verkligen att tänkas på.

Tack för all information!

/LILLA LINA

• Sessanstefan

ÅHHH va fina ni var!! Tokbra kort! Du lär ju få hjälpa mig inför bröllopet i aug! Vi syns på måndag! Massa kramar jessica

• Guccigirl

åhh vad du är Gullig jessica!!!! Var inne och kollade er lilla sida....Gud så kul, porslinsfabriken är super fin! Vi skvallrar mer på måndag!

Kram i massor

Hannah

• JeckaH

Ni var jättefina! Ni ser ut att ha haft det roligt! New York är ingen dum idé! :)

• emra

hej igen gucci!

tycker som sagt att dina bilder är superfina och längtar vansinnigt tills jag själv får min vecka i NY.

Vet inte om jag frågade dig på NY-tråden...vad kostade fotogtafen totalt? vad fick ni då?

Fotrsatt lycka till dig!
    emma

• Guccigirl

Hej emra!

Vi betalade 500 dollar. Vi hade henne i 1 1/2 timme. Då hann hon med vigseln, Hon kom 14 .45 till kyrkan. Sedan promenerade vi till Time square, tog en taxi därifrån till Central park och tog de sista bilderna där. Totalt blev det 200 bilder som hon skickade via fedex på en CD hem till oss ca 2 veckor efter vi kommit hem.Vi träffade henne för ett möte innan, på måndagen innan vigseln, som tog ca 1 timme. Vi bestämde där för vilka sorters bilder vi ville ha, pratade om olika locations,hon visade olika sorters bröllop hon hade fotat, hur vi ville framställa oss, tidsschema osv. Detta ingick i priset. Vi är super nöjda med henne! Gå in på hennes hemsida och titta runt lite...www.maiastudio.com.

Kram Kram.....

• Ms N

Jag är helt hänförd! Ni har en sån sofistikerad och vacker stil!!! Helt i min smak. Bilderna var ju så vackra att inte ord räcker till!

• Guccigirl

Ms N............vad kan jag säga ....TACK!! Jag blir så super glad, så tack än en gång för de jätte fina orden!

• Brud_2005

Wow! Åh vad fina bilder- var roligt att få se dem . Många kramar L.

• Fru Frö

Guccigirl, underbara bilder. Jag letar efter exakt en så klänning du har!!! Var var var har du köpt den eller sytt upp den?? Jag är SUPERintresserad av en likadan!!!

• Guccigirl

Hej,

Tack, L, hör av mig snart!

Fru Frö, Det är ett två delat set. Draperad top och A-klockad kjol. Jag har köpt det på Tara jarmon på Biblioteksgatan. Det fanns klänning, men jag tyckte att man hade mer användning av det två delade. Ring och hör efter ifall de har kvar det. Jag köpte det i början av Mars..så de har säkert kvar det. Lycka till!

• gibban

Hej, jag är "ny" här och skulle gärna komma i kontakt med Hannah, Guccigirl, för tips och råd inför bröllop i New York......

/M

• Guccigirl

Hej Gibban,

Guccigirl här.....Jag hjälper gärna till!

Kram Kram :)

• Mbrud

Åååh, jag blir så nyfiken av allas positiva omdömen, jag vill också se! Ingen av länkarna fungerar när jag klickar på dem...

• Mbrud

Nu gick det! Jag kan inte annat än hålla med alla andra: jättefint verkligen!

• emra

hej gibban
    du är välkommen in på vår ny-tråd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1534427.html

hej igen gucci!
    hur är livet som gift?
    längtar du tillbaka till ny-veckan?
    förresten vad kostade din håruppsättning?-sa du att det var en bruduppsättning?

kram emra

• gibban

Hej Guccigirl!
    Har precis kommit tillbaka från semestern så jag såg inte ditt svar förän nu. Jag och min blivande planerar för att gifta oss i NYC nästa höst. Jag tänkte höra med dig om du har tips på restaurang för bröllopsmiddagen samt frisör och hur gjorde du med blombuketten? Hade du bokat det hemifrån? Det är ju det som är lilla haken med att gifta sig på andra sidan Atlanten...

Kram Gibban

Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...